Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så snygg!!!Svårt att få bilder på nån med myror i brallan
Jag är partisk, men visst ser hon väl rättså ok ut? ❤ 12 månader och 2v gammal. 138cm hög. Hon blir nog 153
Visa bifogad fil 123764
Superfin!!Svårt att få bilder på nån med myror i brallan
Jag är partisk, men visst ser hon väl rättså ok ut? ❤ 12 månader och 2v gammal. 138cm hög. Hon blir nog 153
Visa bifogad fil 123764
Är också ätstörd på hästar och hundar önskar jag själv kunde vara lika noga och strikt med mitt eget hull.Bild från film är ju alltid bra Tycker han är en nordsvensk ännu. Troligen ganska lättfödd med tanke på hullet? Jag vet att jag är ätstörd på hästarnas kropp med tanke på att jag har en fånghäst i stallet också. Tycker mycket är feta hästar. Men han mår bra, inte halt osv så det känns bra. Temperamentet är gudomligt ännu, ibland känns det som jag inte behöver kastrera Visa bifogad fil 124328
Bild från film är ju alltid bra Tycker han är en nordsvensk ännu. Troligen ganska lättfödd med tanke på hullet? Jag vet att jag är ätstörd på hästarnas kropp med tanke på att jag har en fånghäst i stallet också. Tycker mycket är feta hästar. Men han mår bra, inte halt osv så det känns bra. Temperamentet är gudomligt ännu, ibland känns det som jag inte behöver kastrera Visa bifogad fil 124328
Min Bob går på bete med förutom två hingstar även två kvigor, två kor och två kalvar, dessutom bär två av dom skälla. Han kommer inte att ha kiskräckbdom sin mormor. En bild bara för att han är så snäll och söt!Nova får vara med om mycket. idag kor
Kompisen behöver ridas in och flytta till stall med ridbana, och Nova var tvungen att följa med eftersom vi inte har något sällskap åt henne hemma.
Två fjällkor blev nya grannar Nova som aldrig ens sett en vit häst
Visa bifogad fil 124818
Verkligen en bra erfarenhet!Min Bob går på bete med förutom två hingstar även två kvigor, två kor och två kalvar, dessutom bär två av dom skälla. Han kommer inte att ha kiskräckbdom sin mormor. En bild bara för att han är så snäll och söt!
Träningsläger för bästisen som är 3 blir träningsläger för Nova också! Dom vet såklart om att hon bara gått på lösdrift med kompisarna hela livet. Så idag skulle de testa att lämna henne själv inne i box annars ta in en annan kompis.
Men de va såklart inga bekymmer hon är sig själv tillräcklig och hade stått som ett ljus med lite hö.
Visa bifogad fil 124940
Jag instämmer helt! Vilken liten häst!Vilken underbart okomplicerad liten häst! Jag säger det igen, den där damen kommer att bli en jätterolig kompis
Vilken underbart okomplicerad liten häst! Jag säger det igen, den där damen kommer att bli en jätterolig kompis
Hon är fantastisk och superduktig på allt vi tränar på. Hon ser dessutom rättså bra ut exteriört med tanke på korsningen!Jag instämmer helt! Vilken liten häst!