Är det Luxus ungen ? Vad fick den på bedömningen ?Jodå (fasen att vi inte lyckades knoppa - då hade halslinjen sett lite elegantare ut ...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Luxus ungen ? Vad fick den på bedömningen ?Jodå (fasen att vi inte lyckades knoppa - då hade halslinjen sett lite elegantare ut ...)
Är det Luxus ungen ? Vad fick den på bedömningen ?
Vad vacker hon är @cirkus !
@cirkus nu kommer jag att få skäll men vi hade inte kameran med oss ens... får skylla på att jag är gravid så förvirringen är total.. Jag var lyckliga att jag ens kom ihåg att det var den dagen
Vi hoppas ju självklart att han blir en favorit hos någon. Är ju så himla svårt att veta hur han kommer reagera, vilken fas han är i etc (precis som för de andra) Men vi hoppas ju att det kommer gå bra för honom
Jag håller helt och hållet att din rent typmässigt är snyggare än de poängen som den fick. Har ju dessvärre inte sett den röra sig så jag vågar inte säga något om det. Men jag vet ju att du kan din sak... Men denna domaren VAR väldigt snål med poängen faktiskt...
Det var det flera som var där som påpekade.
Jag tyckte hon såg fin ut på bilden , vill ju också ha en Luxus ungeJag vet att hon har massor av rutin på att döma ponny men bedömningen av halvbloden kändes lite svajigare.
Min har jättefin mekanik i alla gångarter och rör sig i uppförsbacke, skritten är riktigt bra och rörlig genom kroppen, traven är väldigt lätt och rörlig, galoppen likaså. Så ja, jag var väldigt förvånad. Det enda jag håller med om är att halsen kunde vara längre och bättre ansatt, men 7-a känns snålt på den biten
Jag tyckte hon såg fin ut på bilden , vill ju också ha en Luxus unge
Visst var det kul! Det gav helt klart mersmak känner jag.Nu har Love varit på fölvisning! Han skötte sig superbra! Var riktigt roligt att åka iväg på äventyr med båda
Vi kom sist av dom 5 hoppfölen som var med. (Min är ju "utom tävlan" då han kommer få grå papper i swb )
Vi fick 20.3 poäng 67.7% Inget konstigt med det då han är överbyggd och dragit iväg på längden så jag tycker det var helt okej Högsta poäng på hoppfölen var 23.5
På dressyrsidan så blev faktiskt Loves fölkompis vinnare!
Visst var det kul! Det gav helt klart mersmak känner jag.
Han får lika dåliga papper där, Mamman är inte visad för att han skulle få bästa papprena. Men nästa år ska mamman visas så nästa föl ska kunna bli en renrasig knabbe med dom bästa papprena@oanki varför reggar du honom inte som knabstruper istället? Där hamnar han väl i den bästa delen av stamboken?
Vill du ha hjälp med danskan så bara hör av dig.Han får lika dåliga papper där, Mamman är inte visad för att han skulle få bästa papprena. Men nästa år ska mamman visas så nästa föl ska kunna bli en renrasig knabbe med dom bästa papprena
Och jag försökte förstå mig på danskan,skrev till dom på engelska och fick tillbaka svar på danska!
Så jag reggar han istället med grå papper i swb
Idag tyckte Smugge att det var en bra idé att hoppa över staketet när jag tog in hans tjugoåriga kompis. Vill ju inte att han lär sig hoppa staket så har ni några tips? Kommer släppa dem i annan hage imorgon där jag kan ha strömmen på medan jag tar in. Hoppas han stannar kvar då.
Apropå något helt annat... Det ska bli sämre väder här framöver och jag vill gärna slänga på treåringen regntäcke. Dock går hon ihop med fölstona, vågar jag ha det? Är livrädd att nån av de små ska trassla in sig i täcket, även fast hon inte har föl själv så ser de små henne som en lekkompis. Hur gör ni andra, är hela flocken täckesfri?