Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin bild på ståtlig killeHär kommer en bild på Unik 3 månader nu.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=709878442451855&l=0769e0e924
(skumt, får inte in den som bild.)
Liite o.t., men... Jag höll på att köpa en röd valack e. Jaguar Mail (brun) under ett rött sto för några år sedan - denna häst var reggad som skimmel.....!?!
Då kan man ju börja undras...... Det var tom en vuxen tävlingshäst....
Igår hämtade vi hem småttingar + mammor och idag kom hovslagaren. Både transport och verkning gick som en dans och de är precis lagom sociala och väldigt lätthanterliga. Hoppas det håller i sig när de ska köras tillbaka till betet.
Visst borde jag väl kunna få medlemskap i Fiskbulleklubben med den här @Habina ?
(Om man blundar med ena ögat så ser man visst inte de vita håren i ansiktet... )
Fanns det något helsyskon på gång?Jag var med Stina och Måns på station och kollade om det fanns ett helsyskon på gång. Måns fick gå i snöre för första gången, det gick riktigt bra, jag höll bägge och en medhjälpare föste på lillen.
Fanns det något helsyskon på gång?
Lilla Rut tittar ut från sitt älskade vindskjul! Så glad att jag har det i hagen! Inatt var första natten ute. Läskigt tycker mormor (moi) men samtidigt himla skönt! Känns gott att hon går in och lägger sig i halmen. Hon är strax en månad. Det är inte för tidigt va? För då åker dom in igen..