Kan uppdatera med att jag hade stallbesök och att Räkan för en gångs skull inte höll på att dö av att främmande människor ville ta på honom. Förra veckan skulle stallkamrat som han ändå känner och ger honom godis regelbundet krafsa hovarna på honom och då blev han spänd=ryckte i bakbenet =han fick tillsägelse att man inte får stå och rycka i benet (var rätt nära sparkningar i detta fall) = han blev skitskraj och min stallkamrat kunde inte röra honom efter det då han mest fick panik och skulle fly :/
Han är morsgris emot mig iallafall i jämförelse, alltid något. Vore ju fint om fler personer än jag kunde hantera honom bara eller så...
Räkan var även moderslös då hans mor var iväg 5dagar på seminstationen. Morsan var jätte glad över att komma hem och ville springa, men det var bara Räka ivägen hela tiden.
-svårt det var att lyckas få in fungerande film nu??-
Han är morsgris emot mig iallafall i jämförelse, alltid något. Vore ju fint om fler personer än jag kunde hantera honom bara eller så...
Räkan var även moderslös då hans mor var iväg 5dagar på seminstationen. Morsan var jätte glad över att komma hem och ville springa, men det var bara Räka ivägen hela tiden.
-svårt det var att lyckas få in fungerande film nu??-