Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta men skillnaden i halslängd mellan våra hästar är ju ! Det är ju inte direkt så att jag sträcker mig fram till öronen på min bild...Fina Lizette har flyttat hem till beridaren i en månad och har nu ridits ut för första gången Längtar så efter att få sitta upp själv om en månad.
Jag skrattade rätt mycket åt just den skillnaden faktiskt. Fina halsar båda två, men sååå olika!Ursäkta men skillnaden i halslängd mellan våra hästar är ju ! Det är ju inte direkt så att jag sträcker mig fram till öronen på min bild...
Min 2014a är grundhanterad typ och tömkörd i grimma i skritt och trav i lite olika figurer och ut i skogen. Planen är att låta honom mogna mer både mentalt och kroppsligen, så du är nog inte ensam om att inte hålla på med så avancerade sakerBrukar vara här inne och läsa ibland men det har verkat lite dött nu...
Jag har också en liten häst född 2014 men han ligger väldigt mycket efter i sin träning så vet inte om vi passar in här?
Min 2014a är grundhanterad typ och tömkörd i grimma i skritt och trav i lite olika figurer och ut i skogen. Planen är att låta honom mogna mer både mentalt och kroppsligen, så du är nog inte ensam om att inte hålla på med så avancerade saker