Det låter som om era är betydligt säkrare i sig själva än min lille Skrutt. Idag testade jag med att träna med höpåsen i hagen istället eftersom han är så extremt ängslig. Jag nådde faktist fram till honom och efter endel panikartat springande kunde jag gå runt honom på 2 m avstånd och prassla med påsen. Vi avslutade med att äta lite på påsen men jag var noga med att inte försöka klappa honom med den. Så långt kom vi definitivt inte.
Tänk att två syskon kan vara så olika. Alliaria tuff, trygg i sig själv, possitiv och älskar alla människor och ser allt nytt som något spännande och så Aconitum som är vänlig men osäker i sig själv och söker trygghet i omgivningen men inte litar på att densamma inte kommer äta upp honom.
Tänk att två syskon kan vara så olika. Alliaria tuff, trygg i sig själv, possitiv och älskar alla människor och ser allt nytt som något spännande och så Aconitum som är vänlig men osäker i sig själv och söker trygghet i omgivningen men inte litar på att densamma inte kommer äta upp honom.