@supercassie sköter sig Fille? Han var lite småstörig hemma hos oss haha
Han är duktig men lite småstörig hos oss med tror att kulorna är lite i fara haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@supercassie sköter sig Fille? Han var lite småstörig hemma hos oss haha
haha japp men bara för det måste ju lägga upp den andra ocksåAlla ben i marken minsann
Florence håller på att växa ur cob-grimman
Skönt att höra att inte bara vi fick en jätte häst (iofs såld) men han passerade 165 i höstas (född 8 juni 2013)Min har haft grimma i stl full sedan november. Mätte honom i går med vattenpass och tryckte ner mätpinnen så mycket det gick, men han var obönhörligen 165 cm, han fyller två år 10 maj. Bak var han 170,5 cm.
Känns som vi ska sätta höjdrekord. (Jag som beställde en liten tanthäst)
Det som känns skönt är att han är fin i benen, växer jämt och har bra hull, han rör sig också balanserat och det är tidvis väldigt tuffa tag i hagen. Tror det varit bra ör honom att inte vara på lösdrift, utan att han kunnat komma in och vila ordentligt + att jag har kunnat hålla koll på att han äter ordentligt med grovfoder. Han trycker i sig ca 15 kg/dag.
@caisalundgren vad skönt att hon verkar trivas påbnya stället! Jag har ju varit i så val och kval om jag ska skicka iväg Chloetta på något unghästställe eller ej. Hon har ju så många speciella behov som fått mig att inte vilja. Dels så är hon skodd och i behov av både klinikhovslagaren och sen en annan som är väldigt nogrann och duktig på sjukbeslag. Så har hon ju sin opererade sena.
Nu går hon med min skadade valack i en inte allt för stor hage och de leker en del och hon far omkring en del. De är ute mellan 6.30 och 17 när hon är inne äter och sover hon. Har fått avrådan från lösdrift av veterinären som opererade henne då han sa att hon måste få chans att vila sig ordentligt. Hur skulle ni göra? Det regnar inte stall med massa unghästar där de står uppstallade i Stockholms området? Är det synd om henne