Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag lovade att nästa gång skulle det bli högre hinder så han får flasha lite! Själv var jag veeeldigt nöjd med den modesta höjden...@Novali01 han låter lite besviken Eskil!
Ja, jag lovade att nästa gång skulle det bli högre hinder så han får flasha lite! Själv var jag veeeldigt nöjd med den modesta höjden...
Ja, jag lovade att nästa gång skulle det bli högre hinder så han får flasha lite! Själv var jag veeeldigt nöjd med den modesta höjden...
Jag red ut igår i mörkret ensam med bästa Blanca
Hon är helt underbar och nästan bättre än innan skadan! Jag är väldigt osäker att rida ut när det är mörkt men Blanca har bett om att få göra nått flera dagar nu. Jag ser så dåligt i mörkret men jag litar på henne så vi trotsade mörkret och red ut.
Hon skötte sig så bra, pigg med lyhörd och jag är bara så himla lycklig!
Det gör allt lättare, jobbet, tankar om ekonomin mm mm
Att en häst kan betyda så mycket
Han är rolig att rida, har en helt fantastiskt trav, fattar inte var den kommer från för mamma var ju Cardento o hade typisk hopphästtrav..och om pappa har så vidare flashig trav vet jag inte direkt...galoppen är väldigt välbalanserad och han landar i balans efter hinder, rusar inte iväg. Men han är inte direkt skolad, vi jobbar mängder med övergångar och att komma loss, han hänger lite i höger hand o släpper vänster tygel. Bockar lite när han tycker det är jobbigt men gör det i slowmotion så inte ens jag blir rädd! hahahahaha Snäll att rida ut på själv.Hur känns det att rida honom?
Han är rolig att rida, har en helt fantastiskt trav, fattar inte var den kommer från för mamma var ju Cardento o hade typisk hopphästtrav..och om pappa har så vidare flashig trav vet jag inte direkt...galoppen är väldigt välbalanserad och han landar i balans efter hinder, rusar inte iväg. Men han är inte direkt skolad, vi jobbar mängder med övergångar och att komma loss, han hänger lite i höger hand o släpper vänster tygel. Bockar lite när han tycker det är jobbigt men gör det i slowmotion så inte ens jag blir rädd! hahahahaha Snäll att rida ut på själv.
Visa bifogad fil 11059
Jag har ridit Ricky på ”ridbanan” i mörker, men snart måste jag prova att rida ut också. Har blivit så bekväm av mig när jag haft sällskap typ jämt ända till nu...
Har du ingen pannlampa? Jag har vant mina vid pannlampa och det funkar himla bra. Så skönt att kunna rida ut året runt! Var ute och galopperade på snöklädda skogsvägar igår kväll på den äldsta. Helt fantastiskt.Jag red ut igår i mörkret ensam med bästa Blanca
Hon är helt underbar och nästan bättre än innan skadan! Jag är väldigt osäker att rida ut när det är mörkt men Blanca har bett om att få göra nått flera dagar nu. Jag ser så dåligt i mörkret men jag litar på henne så vi trotsade mörkret och red ut.
Hon skötte sig så bra, pigg med lyhörd och jag är bara så himla lycklig!
Det gör allt lättare, jobbet, tankar om ekonomin mm mm
Att en häst kan betyda så mycket
Har du ingen pannlampa? Jag har vant mina vid pannlampa och det funkar himla bra. Så skönt att kunna rida ut året runt! Var ute och galopperade på snöklädda skogsvägar igår kväll på den äldsta. Helt fantastiskt.
Jomen jag ser sämre då tyvärr, de blir som en tunnel i ljuset och då blir allt som inte är i ljuset svart.
Åh fördelen med snön är ju att den lyser upp massor
Nej det kan jag inte påstå tyvärr. Har en billig variant som mest används när jag ska lägga ut höt i hagenHar du verkligen ridit med en riktigt bra pannlampa med stor ljusbredd ? Då blir det inget tunnelseende alls
Nej det kan jag inte påstå tyvärr. Har en billig variant som mest används när jag ska lägga ut höt i hagen