Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han låter som sin mor innan hon kom på att hon minsan hade föräldra som har 9 och 9.5 för vilja. Nu är det bara 4 månader kvar tills han ska få ett syskon till..
Hon är dräktig med Geysir fra Canada en son till Garri frá Reykjavik.Jo, han påminner extremt mycket om en ung Asta. Och man känner när man rider honom att där finns MYCKET gnista att plocka fram därinne
Vem är hon dräktig med i år?
Jag kan inte svara för henne, men när jag har blivit handhästad på unghästar har jag alltid suttit upp hemma vid stallet.roligt med bilder, hur gör ni nä'r ni rider ut gick du brevid första biten lr?
Är det Saeta stakaren som få stå utt med honom.
roligt med bilder, hur gör ni nä'r ni rider ut gick du brevid första biten lr?
PiperGarden- Kul att bli handhästad, det är så nyttig träning för unghästen. Men att ni vågar handhästa en hingst från ett sto! Det är ju vissa risker med det även om de är snälla och väluppfostrade. Hormoner kan vara svåra att kontrollera till 100% om det blir skarpt läge. Jag har visserligen bara ridit vuxna hingstar i sällskap med ston, och då har jag sett till att hålla avstånd och gärna vara framför stona. Det känns som att utmana ödet att ha ett sto som bromskloss till en unghingst. Men jag kanske är överdrivet säkerhetstänkande.
Jag kan inte svara för henne, men när jag har blivit handhästad på unghästar har jag alltid suttit upp hemma vid stallet.
Tessinino- Kvistur ser väldigt fin ut! (Fortfarande, har säkert skrivit det förut)