Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*måste nog åka till Nordfjordeid nästa år*
Brukar SFF ordna någon slags gruppresa till Nordfjordeid? Det vore kul att åka dit, men jag är för dålig på att hitta och skulle gärna vilja ha en "paketlösning" att tillgå.
Hm, det stämmer och hahn gillat ju dig...Ljossas gubbe har ju busskort *vi flirtar järnet *
Handikapp-buss så om man äter för mycket eller bryter benet när man snubblar över någon för att man inte ser var man går för den hingsten var så vacker... Då kan man rullas in på ramp!Jag hoppas det är buss som i vanlig buss och inte buss som i hästbuss! Farligt att ge sig iväg till Norge ju!
Fasen vet om man inte kan lasta häst på den rampen också... Jag vill ha ett sto med vackert huvud, sisådär en sex år gammal...Jag hoppas det är buss som i vanlig buss och inte buss som i hästbuss! Farligt att ge sig iväg till Norge ju!
Skämt åsido, hur många skulle va intresserade av en trip dit nästa år? Kanske en Buke_Nordfjordeid kombination? Alla andra är ju såklart oxå välkomna!
Ljossas gubbe har ju busskort *vi flirtar järnet *
Jag hoppas det är buss som i vanlig buss och inte buss som i hästbuss! Farligt att ge sig iväg till Norge ju!
Jag kan också köra bussen ifall husse skulle bli trött. Ser det som en virrig men kul fjord-turistresa.
Köpa hästar tycker jag vi ska göra på hemmaplan och stödja våra egna uppfödare, för hästarna är det ju inget fel på. Det bästa från Norge och Danmark blir ju naturligtvis Sverige.
Detta låter jätteintressant, funderar ju på att köpa mig en fölunge om ett par år och har redan börjat planera en resa till Danmark för att titta på fjordingar där så varför inte en tripp till Norge också?