Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det löjligaste jag hört på länge. Här väcker du allas lust till siffror och %, och antal och allt annat i sifferväg och så vill du lägga av för att du köpt en häst!
Tänk på dom med många hästar, vad ska dom lägga av med då?
Jag är beroende av dina beräkningar, gillar dom och väntar på dom.
Vill att nuvarande lista mycket noga följs upp med publicerat resultat på respektive dräktighet.
Det löjligaste jag hört på länge. Här väcker du allas lust till siffror och %, och antal och allt annat i sifferväg och så vill du lägga av för att du köpt en häst!
Tänk på dom med många hästar, vad ska dom lägga av med då?
Jag är beroende av dina beräkningar, gillar dom och väntar på dom.
Vill att nuvarande lista mycket noga följs upp med publicerat resultat på respektive dräktighet.
Håller ioch för sig med, MEN jag hoppas inte Habina tar på sig för mycket, lilla fröken Habina verkar vara i farten på många fronter.
Tycker att du får engagera dig iallafall i år, det är ju faktiskt du som är bäst på det där med statistik och siffror!!
Fröken ska nog börja brunsta snart men tänkte vänta tills mitten på maj med att åka med henne.
Grattis till ny fölunge! Jag har ändrat i listan så hingstarna är i bokstavsordning, det blir så mycket lättare att få överblick då.
Det gillar vi inte - Sevven hamnade ju mycket längre ner då..