L
loch
Sv: Fjordavel 2008
Drar ni till Östergötland så följer jag gärna med! Lagom långt bort och många fina fjordingar
Drar ni till Östergötland så följer jag gärna med! Lagom långt bort och många fina fjordingar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kära nån! Ni bor ju inte alls särskilt långt ifrån varandra. Nu tänker ni som skåningar(duckar).
Hos Loch är det jättefint att ha unghingstbete, tycker jag.
Jag tror de allra flesta uppfödare/hingsthållare blir oerhört stolta och glada om någon de inte känner är intresserade av deras hästverksamhet. Det är er blygsel det kommer an på. Så, ring upp den ni vill hälsa på , nu , genast!
Jag hade ju tänkt göra en resa genom Sverige i sommar för att hitta min drömhäst. Nu har jag ju redan råkat köpa henne ( ) men jag är helt klart sugen på att åka till någon/några uppfödare och kika ändå. Östergötland är ju inte så långt borta och där finns det flera uppfödare med hingststation. Vi kanske skulle göra sällskap?
det enda jag eg är orolig för att att komma hem med bagageluckan full med fjordingar
Eh, då skall du ju inte ha mig med, för jag kommer att peppa dig att köpa varje söt fjording du ser, eftersom jag inte kan köpa den själv.
Ikväll har vi premiärbetäckt och därmed går startskottet för avelsåret 08-09. Dags för nya listor Habina?