Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och Mumin har ett hingstföl (samma stostam) som jag såg i fjor höstas och som jag tyckte mycket om då. Kanske nåt för framtiden?
Nädå för det första kommer han inte ha kulorna kvar så länge tror jag och sen skulle det mycket till inna jag skickade iväg honom. Abstinens skulle det bli
Nej! menar du att jag måste komma upp med Meja nu?!?
Nä nä lung du, först ska vi göra bruksprovet och bara det är ju hösten -09.
Sen vill jag nog försöka få en egen avkomma efter honom, måste bara övertala sambon först... eller kanske inte när jag tänker efter, göra och sen ett ojsan. Annars kommer han sparka bakut och starta ett 4'e världskrig
Så ta det lungt med Meja du
VA? har du redan bokat plats 2009?Förresten har jag bokat Villvattnet 2009 också! (missade ju 2008)
VA? har du redan bokat plats 2009?
jag villl oxå boka, måste införskaffa ett sto....
Jo, en del dagar är hästarna billiga!
Det där med hingstbete... vi har en liten ettårshingst här hemma (nä, inte fjording dotras ponny) som är så trevlig och kul att hantera. Jag är rädd för att få hem en betydligt större och halvvild hingstunge om jag släpper iväg honom en hel sommar.
Är man dum om man behåller honom här hemma med de andra hästarna så man kan hantera honom även under sommaren?
Ang. fjordstuterier; det är väl som med folk i allmänhet? Många blir nog jätteglada för att få visa upp sina fjordingar och prata häst med likasinnade men en och annan kanske ställer sig frågande...? Det är bara att sätta igång och ringa! Försöker du inte så får du aldrig veta...
Synd vi inte bor lite närmare varandra....
Apropå FJORDAVEL (för att hålla mig till ämnet ) så skulle det va himla kul att ta en tur och åka runt till lite fjordstuterier och titta på det svenska avelsmaterialet. Jag som då känner typ 2 uppfödare, hur gör man, känns typ pinsamt och bara "hej, får jag komma och titta på dina hästar..."