finns det inga uppfödare av kromfohrländer??..

border_kelpie

Trådstartare
Hej

Jag har kollar på både vovve. net och skk och jag hittar ingen uppfödare i sverige?!? :confused:
Detta är den rasen jag är mest intresserad av i grupp 9 och jag försöker verkligen läsa om den och så men det verkar ju som om det inte finns nån svensk uppfödare till denna ras??

Och ni som har köpt en kromfohländer Var köpte ni er då och hur var uppfödaren?

Tacksam för svar

Sv: finns det inga uppfödare av kromfohrländer??..

Googlade lite och hittade vad som verkar vara ett forum för rasen.. Fråga där kanske? länk

Sv: finns det inga uppfödare av kromfohrländer??..

Gå in på SKK:s hunddata. sök hundar.
Skriv in rasen i den sökrutan och tryck sök

Kolla på dom svenskregistrerade hundarna vem som är uppfödare så hittar du några stycken.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 833
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 490
Senast: Ragdoll
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 134
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 524
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka