Finns Ahorn Z tillgänglig?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare p0wder8
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 952
P

p0wder8

Är det så att denna "gigant" ffa finns tillgänglig? om inte, när var hans sista årskull? Finns han tillgänglig - vet ni priset i så fall?

//Ingrid

Sv: Finns Ahorn Z tillgänglig?

Jag har för mig att Hippo Essentia reade ut en del frysta doser på hingstar för ett par år sedan och att Ahorn var med där,
Kanske de har kvar ?

Vet ej men jag har en 2 åring (sto)efter Ohorn e: Ahorn mkt trevlig individ dock stor ca 167 cm..men kvadratisk.

Vet ej men jag har en 2 åring (sto)efter Ohorn e: Ahorn mkt trevlig individ dock stor ca 167 cm..men kvadratisk.

Ohorn är efter Holländske Ahorn, som är efter Nimmerdor. Ahorn Z är efter Almé - Ganeff - Falerner. Född hos Leon Melchior, uppväxt hos Maas Joh. Hell, Klein Offenseth. Han var helbror med Ratina Z´s mor.

Är det så att denna "gigant" ffa finns tillgänglig? om inte, när var hans sista årskull? Finns han tillgänglig - vet ni priset i så fall?

//Ingrid

Ahorn Z ägdes under hela sin livstid av Stall Hell. Om det finns fryst efter honom så har de inte gått ut och marknadsfört den. De sista åren av sitt liv så var Ahorn utleasad till Italien, men vad jag vet så fryste dom inte något på honom där. Du kan ju maila eller ringa till stall Hell och fråga, vill du ha nummer eller adress så kan du pm:a mig.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 555
Senast: mamman
·
R
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 098
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 440
Senast: sjoberga
·
Fritid Hittade ett fint airbnb i Grekland som jag vill boka. Närmsta flygplats är Chania, så kollade flyg Landvetter-Chania. För två vuxna och... 2
Svar
35
· Visningar
1 713

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka