Finaste fälttävlanshästen

Sv: Finaste fälttävlanshästen

Jo, älskar den bilden också :banana:
Kan sitta och bara beundra henne lääänge :D

Om man ska räkna debutanter är givetvis min Cezanne som vägrade ut sig i Breedersfinalen för tio år sen finast :angel: :D

Annars är jag väldigt svag för Stand by Me!!

Fearless Phil :love: :love: :love:
vet inte om han räknas då han inte tävlas här längre ...

Bland de som tävlas nu måste jag nog säg Maja :love:

athena skrev:
Hans lillsyrra är snyggare :banana:

Eischa

Fast hon har ju bara gått debutant så jag vet inte om hon kan räknas som FT-häst...

klart det räknas men så värst lika tycker jag inte att dom är :p

:D. Däremot är hon lik "halvbrorsan" på pappas sida, Keymaster, iaf enligt alla bilder i Specialen som kom nu sist.

Å hon är bara 162 cm... (Rabbisch är väl typ höghus :p).

Nä, några likheter mellan Rabbisch och Eischa finns nog inte! Rabbisch är närmare 180 i manken...men världens goaste! :love: Köpte du Eischa?

aicha skrev:
Menar du Anna Hassös Texas? Har den norska killen sålt honom förresten..? Han är ju stencool.. :love:

Japp han är såld.

Texas är så läcker :banana:

Fast Kolombia och Snacke är snäppet vassare :D

fats man kan inte jämföra kolombia och snacke.....kolombia är ju helt en klass för sig själv :love:

Jadå hon finns här på gården lilla gumman :love:.

aicha skrev:
Nä, några likheter mellan Rabbisch och Eischa finns nog inte! Rabbisch är närmare 180 i manken...men världens goaste! :love: Köpte du Eischa?

Ringwood Cockatoo(Bettina Hoy). Är mitt val på den näst finaste. Den är i en klass för sig.

De finaste hästarna går jag inte in på, det är alldeles för förutsägbart.
:banana: :bow: :banana: :bow:

Man fick bara välja en häst :devil: Näst finast räknas inte, Woodsides Ashby tycker jag å andra sidan är finare än Ringwood Cockatoo, han rör sig bättre oxå.

Sedan fick man inte heller välja "sina egna" :p

För dom som inte vet att jag och Rufsan är samma person så har jag valt Kolombia som den finaste.

Senast ändrad av en moderator:

Då ska du se Annas "nya" skäckhingst, Lord Calvert (Whiskey)...han är bara :love: :love:

(Sorry Fio/Rufsan, men jag valde "min egen".. :D )

Snacke är en riktig snygging, tyvärr vet han ju om det oxå :smirk: ...han är en stor diva. :cool:

Fusk varar längst...eller hur va det nu..? :D

Men denna häst är faktiskt helt otroligt fin, snällaste hingsten jag träffat på läääänge! :love: Han är en jättebebis som man helst vill bära runt på...han var en ängel i Fountainebleau. :bow: Sen att vi har hoppat (helt ofrivilligt!) ett & annat taggtrådsstaket han & jag hör ju inte hit.. :crazy: :angel:

Om JAG får bestämma går han OS 2012! :banana: :p :cool:

Hallå? du kan inte på allvar mena att du tycker att de hästen ska gå OS.....Den har ju NOLL gång, och typen är ju bara så fel!

Man blir nästan lite rädd när hon som har han ska föreställa "proffs" och på allvar satsar på han!

Snacka om att inte ha något öga för en bra häst!!!!!!

Talar vi om samma häst? Gången har visserligen inte varit hans starka sida, men har utvecklats mycket sista halvåret. Hästen går 1.30 hoppning (gick även Scandinavian Open hoppning i Falsterbo förra året, som 6-åring) och är SUPERFIN i terrängen, aldrig haft ett stopp (i unghäst-VM hoppade han ett annat hinder, hade inte stopp). Varför ska man inte satsa på en sådan häst? Han gick flera ** och unghäst-VM förra året, så så jäkla dålig kan han väl ändå inte va? :devil:

Och vad är det som är "så fel" med hans typ?

Själv är du ett fullfjädrat proffs förstår jag?

Jag har lust & slänga ur mig både det ena & andra, men jag orkar inte slösa energi på nån som du. Förresten så var det där med OS inte på dödligt allvar, och det var JAG som tyckte det...du kanske inte förstod det.

/aicha - som gärna hade delat ut en rak höger just nu.. :devil:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 630
Senast: Ajda
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 179
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 923
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden