Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
frittan: Tack! "Ådi" är en valack född -96 e. Beach Boy ue. Stanford som jag köpte -09. Då hade han startat dressyr i LB som unghäst typ... Hoppning har han dock gått runt 130. Sedan mest gått i hage pga tidigare ägares sjukdom. I år har vi bland annat ridit falsterbo(Gina tricot), blivit 9 på SM för YR och debuterat Int. I på 64,6%
Du lägger ut en film på en jättefin ritt och en jättefin häst och på ett dygn får du bara en positiv reaktion (min). Väldigt konstigt tycker jag. Ser inte folk hur bra detta är eller skrämmer det iväg dem? Jag kommer aldrig att våga lägga ut en film igen om sånt här inte får mer respons. För jag kommer inte att kunna göra det bättre än du och min häst kan inte gå bättre än din heller. Tyvärr. Jag tycker att det du visar är skitbra i a f!!
Slänger med en film från träningen för Kajsa !
Helt fantastisk människa att träna för. Hon förklarade på ett sätt som tom jag förstår . Yttertygeln fick en helt ny innebörd för mig kan man säga OCH vi kunde tom göra mindre skänkelvikningar ( min största svårighet )
http://www.youtube.com/watch?v=VJjaQpID-zY&feature=youtu.be