Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sundbybergs TextilcentrumSkall till Stockholm imorgon pga jobbet. Har lite fritid på tors em. Skulle behöva en (helst) rosa dragkedja cirka 45 cm som ska sys i en overall jag stickat till brorsdottern. Skulle vilja ge henne den i helgen. Tips på vars det kan finnas?
Tack!! Freestylade gradienten och är ärligt talat sjukt nöjd med hur den blevSå fin!
Tack! Har bara fristilat själva färggradienten, resten kan jag inte ta cred förJag kan inte sluta tänka på den här! Så himla fin. Har du gjort mönstret själv eller finns det att köpa någonstans?
Åh, läste nu att du fristilade. Sjukt fint!
Visst är det ett mönster från Nanok? Nu vet jag inte vilken storlek du har, men hon har fått mycket kritik över att passformen är dålig i de större storlekarna.Blev klar med min Morgonglimmer idag och jag är.... lite besviken? Passformen i oket/över axlarna känns bylsigt och stramt på samma gång?
Sitter jättebra och ser skitsnygg ut så länge armarna är neråt men höjer jag armarna åker hela tröjan upp 20 cm.
Dubbel och trippekollat stickfastheten och den stämmer på nån mm när. Har kollat mönsterstickningen men alla bakomliggande trådar verkar vara jämna och inte tighta.
Får se när jag orkar fästa ändar och blocka den ordentligt.
Visst är det ett mönster från Nanok? Nu vet jag inte vilken storlek du har, men hon har fått mycket kritik över att passformen är dålig i de större storlekarna.![]()
Det är en grej som händer med oktröjor tyvärr. Tröjan går ju som ett band runt om kroppen och axlarna så när man lyfter armarna och därmed axlarna kommer alltihop att följa med upp om den inte har jättehöga ärmhål, vilket oktröjor generellt inte harBlev klar med min Morgonglimmer idag och jag är.... lite besviken? Passformen i oket/över axlarna känns bylsigt och stramt på samma gång?
Sitter jättebra och ser skitsnygg ut så länge armarna är neråt men höjer jag armarna åker hela tröjan upp 20 cm.
Dubbel och trippekollat stickfastheten och den stämmer på nån mm när. Har kollat mönsterstickningen men alla bakomliggande trådar verkar vara jämna och inte tighta.
Får se när jag orkar fästa ändar och blocka den ordentligt.
Det är en grej som händer med oktröjor tyvärr. Tröjan går ju som ett band runt om kroppen och axlarna så när man lyfter armarna och därmed axlarna kommer alltihop att följa med upp om den inte har jättehöga ärmhål, vilket oktröjor generellt inte har![]()
Jag har bara en som inte gör såHar stickat 3 andra oktröjor som inte alls har det här problemet. Också stickade nerifrån och upp.
Nej det borde ju verkligen inte vara en storlek som skulle påverkas av det!Har också sett lite kritik men tänker att M inte är så himla stort?