Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2

Skall till Stockholm imorgon pga jobbet. Har lite fritid på tors em. Skulle behöva en (helst) rosa dragkedja cirka 45 cm som ska sys i en overall jag stickat till brorsdottern. Skulle vilja ge henne den i helgen. Tips på vars det kan finnas?

IMG_5962.webp

Kommit igång med min temperaturfilt :) kör mitt födelseår (och byn jag bor i/växt upp i), bomullsgarn i månadsrutan och mitten av blomman, resten akrylgarn. I väntan på akrylgarnet (det andra hade jag hemma) hann jag nästan virka alla månadsrutor 😅 första gången jag virkar såna här Daisy squares men också första gången jag virkar ihop rutor :)
IMG_20250109_205628.webp

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
286
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
415
Senast: Unafraid
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 270
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar