Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2

TACK! Nu kanner jag mig inte lika okunnig langre :p Jag kande mig verkligen som en idiot som inte kunde fa ihop det ... men det AR monstret, inte jag!
Jag TROR att den stickas uppifran ner ... Jag har namligen lagt upp och startat, och ingen man har sa smal midja/hofter i storlek L. Eller sa ar den tankt for en midget.🙄

HIMLA snygg troja, men jag far nog hitta ett annat monster till sonen. Finns det nagon som har ett tips? Jag skulle vilja gora en simpel "cable" ... inte sa jag maste rakna runt om, bara mellan "markers" pa framstycket.
Den stickas nedifrån och upp. Har du testat din stickfasthet?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
569
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 021
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
1 150
Senast: gullviva
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka