***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Tack! Det stämmer nog som du säger att jag är lite dålig på att förbereda överlag, halvhalter är inget som kommer naturligt för mig utan jag bara "gör" :o. Ska försöka tänka på det mer! :)

ojoj sikken dålig kvalle på fimlen dah! så illa vart det inte i telen : S får se om det går gör nåt åt att!

Du lägger ut en film på en jättefin ritt och en jättefin häst och på ett dygn får du bara en positiv reaktion (min). Väldigt konstigt tycker jag. Ser inte folk hur bra detta är eller skrämmer det iväg dem? Jag kommer aldrig att våga lägga ut en film igen om sånt här inte får mer respons. För jag kommer inte att kunna göra det bättre än du och min häst kan inte gå bättre än din heller. Tyvärr. Jag tycker att det du visar är skitbra i a f!!

Vilken härlig häst :) längtar tills jag och min är där -långt kvar dock då han bara är bäbis :p

vilken härligt inspirerande film! vad är det för häst du har? :)

hrm... jag tror inte jag vågar lägga in film på vår höstdebut (inte ridit dressyr på hela sommaren och fick hem en sadel att rida i på fredagen och tävlade på söndagen på häst som gått på bete sen slutet av april - men så klart ridits i skogen/tömkörts/löshoppats etc 6 dgr i veckan hela sommaren i alla fall)... :o

Jag tycker att det i allmänhet har blivit mkt mindre kommentarer på filmer som läggs upp, eller är det jag som svamlar?

Det vet jag inte för jag är inte inne på denna tråden så mycket. Såg bara Waco,s film och den var ju imponerande bra!! Men bara för att inte jag kollar så mycket här kan ju inte det betyda att nästan ingen annan heller gör det? Eller så är det så, det är möjligt.

Tack! :o Jag har inget behov av att halva buke ska skriva att det är bra det jag gör, jag lägger upp film för att jag är nöjd med vad jag gör :D Sedan hoppas jag att folk där hemma antingen får något att inspereras av eller förfasas över, oavsett om de uttrycker det högt eller inte. Då har jag iallafall gjort ett intryck :D

Mooi: Tack!

frittan: Tack! "Ådi" är en valack född -96 e. Beach Boy ue. Stanford som jag köpte -09. Då hade han startat dressyr i LB som unghäst typ... Hoppning har han dock gått runt 130. Sedan mest gått i hage pga tidigare ägares sjukdom. I år har vi bland annat ridit falsterbo(Gina tricot), blivit 9 på SM för YR och debuterat Int. I på 64,6% :love:

Feel: Jag håller med. Det är färre kommentarer och fler filmer från fler användare.

För mig funkar det inte att se filmen så kanske samma problem för andra också?

Nooneyouknow, det tror jag du klarar på godkända betyg!

Det är säkert folk som tittar, men kommentarer är det glest av om man bläddrar lite. Iaf om man jämför med förut, då var det alltid någon som hade beröm, konstruktiv kritik eller tillochmed sågade något ekipage och diskussionerna gick heta.

Kan kanske bero på att många med kunskap och åsikter har försvunnit härifrån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Fiorano
·
Fritid Så klart vi behöver en ny tråd för oss Virkning, Stickning, Nålbindning.
35 36 37
Svar
726
· Visningar
48 710
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 084
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de! Jag måste lätta...
Svar
13
· Visningar
3 350
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama