Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir bättre och bättre med sitsen Angående händerna så finns det ju lite knep för att komma ihåg att sänka handen, jag hade provat att fästa ett gummiband/resår i ringarna framme på sadeln, från ena ringen till den andra och såpass långt att du kan hålla det mellan lill-/ringfinger och att det inte ger ngt motstånd när handen är i korrekt höjd, du kommer bli påmind både när handen åker upp och när du har för brett mellan händerna
Ser ut som du skulle behöva dra tillbaka axlarna och slappna av axlar och armar. Ger en mer följsam hand. Det där är ett fel som jag brottas med så inget besserwissigt menat
försök tänka att det är bettet du håller i , just nu ser det mest ut som att du håller i sytrådar. det är ju bra med en mjuk buren hand men den kan lätt bli lite för mjuk och lite för buren. ^_ ~
http://www.facebook.com/v/10151016864368042
Tänkte att jag faktiskt kunde bjuda på en film på mig och Felix, vi har dock mkt och jobba med kvar, och jag måste hmm korta tyglarna några dm och hmm höja blicken lite men om man tänker hur det såg ut för ett år sen så har vi iaf kommit en bra bit
Jag försökte se filmen men det kom bara upp en svart ruta?