Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så jättemycket @Tonto och @Philosophia
Hon är snygg! Utställningsdomare gillar nog knappast henne, de vill ha tjockisar... Fast det skiter jag i eftersom jag inte alls är intresserad av att ställa.
Jag har faktiskt inga såna bilder på henne. Hon tenderar gå i baklås och bli en räka då jag försöker ställa upp henne...
Jag gillar också hennes modell. Sen är hon ju bara 14 månader så hon ska ju inte vara klar i kroppen ännu på ett tag...Jag gillar verkligen hennes bakställ! Jag kan säkert tänka mig att domare kan tycka att hon har lite kort överarm - men i övrigt är hon superfin! Vissa skulle säket vilja ha mer förbröst också, men jag tycker att hon är lagom. Jag är övertygad om att det finns domare som skulle älska henne just för att hon har en äldre typ som inte är överdriven åt något håll.
Jag gillar också hennes modell. Sen är hon ju bara 14 månader så hon ska ju inte vara klar i kroppen ännu på ett tag...
Ja exakt.Precis! Det tar tid innan de är färdiga i kroppen. Gaia har breddat sig senaste året och hon är hela 4 år och 3 månader.
Tack så jättemycket @Tonto och @Philosophia
Hon är snygg! Utställningsdomare gillar nog knappast henne, de vill ha tjockisar... Fast det skiter jag i eftersom jag inte alls är intresserad av att ställa.
Jag har faktiskt inga såna bilder på henne. Hon tenderar gå i baklås och bli en räka då jag försöker ställa upp henne...
Precis! Det tar tid innan de är färdiga i kroppen. Gaia har breddat sig senaste året och hon är hela 4 år och 3 månader.
Tjockisar gillar dom verkligen inte men din ser mer ut som en racing-whippet i typen
Fast dom som vinner på utställning är ju oftast rätt så mycket rundare än de som gör någon typ av sport, så är det nästan med alla raser nu för tiden.
Tjockisar gillar dom verkligen inte men din ser mer ut som en racing-whippet i typen
Nu var det visserligen ett bra tag sedan jag var på utställningar, men när jag var det så såg jag ofta tjocka whippets och jodå, det gick bra för dem. För något år sedan var det även en bukefalist som hade en whippet i bra hull som bad om tips på hur hon skulle göda upp den, just för att utställningsdomarna hela tiden ville ha den i högre hull. Med lite tur kan det ju ha ändrats.Tjockisar gillar dom verkligen inte men din ser mer ut som en racing-whippet i typen
Fast dom som vinner på utställning är ju oftast rätt så mycket rundare än de som gör någon typ av sport, så är det nästan med alla raser nu för tiden.
Nu var det visserligen ett bra tag sedan jag var på utställningar, men när jag var det så såg jag ofta tjocka whippets och jodå, det gick bra för dem. För något år sedan var det även en bukefalist som hade en whippet i bra hull som bad om tips på hur hon skulle göda upp den, just för att utställningsdomarna hela tiden ville ha den i högre hull. Med lite tur kan det ju ha ändrats.
Låter braDet är inte min erfarenhet alls när det kommer till whippet. Högt hull kommenteras nästan alltid i negativa ordalag.