Perfekt! Tack snälla du för hjälpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zoi kull på blocket i närheten av mig. Valpar utan mycket vitt. Hade jag haft råd, tid och vetat hur min framtid ser ut hade jag inte tvekat. Gillar zoier utan mycket vitt (de med vitt funkar med, men jobbigt när de fäller vitt kan jag tänka mig).
Jag är nog glad att jag inte har borzoi jag har så mycket svarta kläder att jag inte ser vilket plagg som är vilket i mina byråer, och ja, mina hundar är helt ljusa. Det är inget problem ändå. Fast det är klart... Skulle jag på fin middag eller liknande så skulle jag nog ta fram en klädrulle...Ser underbara ut! Och smart att tänka bort vitt Det är så sant att det blir vitt vitt vitt överallt. Min är mestadels vit och man får anpassa inredning och kläder därefter
Jag är nog glad att jag inte har borzoi jag har så mycket svarta kläder att jag inte ser vilket plagg som är vilket i mina byråer, och ja, mina hundar är helt ljusa. Det är inget problem ändå. Fast det är klart... Skulle jag på fin middag eller liknande så skulle jag nog ta fram en klädrulle...
Grattis!Vilja blir 5 år idag
Och har fått en ny bilbur!
Vilja blir 5 år idag
Och har fått en ny bilbur!
Ha ha ha! Likheten är ju helt otrolig.Nu fattar inte Vilja alls vad du menar
Ha ha ha! Likheten är ju helt otrolig.
(Men hon är väldigt fin )
Helt klockrent juEller hur!
Hon hade lätt fått en plats i filmen om dom castat nu.