Femte vinthundstråden!

Zoi kull på blocket i närheten av mig. Valpar utan mycket vitt. Hade jag haft råd, tid och vetat hur min framtid ser ut hade jag inte tvekat. Gillar zoier utan mycket vitt (de med vitt funkar med, men jobbigt när de fäller vitt kan jag tänka mig).

Zoi kull på blocket i närheten av mig. Valpar utan mycket vitt. Hade jag haft råd, tid och vetat hur min framtid ser ut hade jag inte tvekat. Gillar zoier utan mycket vitt (de med vitt funkar med, men jobbigt när de fäller vitt kan jag tänka mig).

Ser underbara ut! Och smart att tänka bort vitt Det är så sant att det blir vitt vitt vitt överallt. Min är mestadels vit och man får anpassa inredning och kläder därefter

Min är också vit till största delarna och jag som gillar svart får verkligen köra klädrollern varm så fort jag ska iväg någonstans... Min nästa hund, borzoi eller inte, ska definitivt vara mestadels mörk. Är väldigt svag för helsvarta borzoier.

Ser underbara ut! Och smart att tänka bort vitt Det är så sant att det blir vitt vitt vitt överallt. Min är mestadels vit och man får anpassa inredning och kläder därefter
Jag är nog glad att jag inte har borzoi :p jag har så mycket svarta kläder att jag inte ser vilket plagg som är vilket i mina byråer, och ja, mina hundar är helt ljusa. Det är inget problem ändå. Fast det är klart... Skulle jag på fin middag eller liknande så skulle jag nog ta fram en klädrulle...

Jag är nog glad att jag inte har borzoi :p jag har så mycket svarta kläder att jag inte ser vilket plagg som är vilket i mina byråer, och ja, mina hundar är helt ljusa. Det är inget problem ändå. Fast det är klart... Skulle jag på fin middag eller liknande så skulle jag nog ta fram en klädrulle...

Haha, ja en Saluki borde ju inte fälla mindre. Jag har mycket svart också, och en svart tygsoffa idefix sover i. Sålänge han får vettig mat och borstas igenom fäller han som katten. Nu har han gått på medicin några månader och fäller därför mer än vanligt... Jag har fått använda klädrulle i bilarna också nu haha. Men annars ingen fällning jag stört mig på, men så är han ju en väldigt lite pälsad borzoi om man jämför med andra linjer...

Min 6-månaders på senaste utställningen :)
FB_IMG_1457804622372_zps0acm6coh.jpg

Fotografering hemma
DSC_1865_1_zpsp38ueqd8.jpg

Corinne mitt lilla plåster har idag lekt med mina små kusiner, jag blir helt varm i kroppen när jag ser henne tillsammans med barnen. Hon är så försiktig och leker så fint med dem, sedan att hon viftar på svansen och duttar med nosen på dem gör det inte bara mer gulligare. :love:
Corinne ska sova över hos dem i helgen och det känns så otroligt tryggt, barnen är underbara och så snälla mot Corinne och de är så glada att de får låna henne. :):heart
5jtxyw.jpg

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 053
Senast: NOC14
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka