Sv: Femte vinthundstråden!
Den ser ut som en tollare på styltor
Inte så konstigt att folk tror att du har smala labbar då ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAH! Nu var du dum ju! Det är ju bara huvudet som ser annorlunda ut mot hur man är van vid att de ser ut. I kroppen är den ju jättefin, även om den ser lite väl rund ut
Jag tror nog att även Dafne skulle se rätt lustig ut om du petade in bakbenen så att de stod rakt under henne osv,
Dafne har kal violkörtel, men det syns inte eftersom hon är brindle. Den blev kal i samband med att hon löpte i våras. Men nu har det faktiskt börjat växa päls på den igen.
Misiaczek: Den enda gången man behöver vara orolig när det gäller violkörteln är om hunden är öm eller om det är svullet. Det blidas tumörer i anslutning till körteln. Men att det blir en liten kal fläck är bara något som stör ögat, inte något farligt.
Fin han blev i täcket! Jag har ett likadant till Dafne, fast det är svart med röda kantband. Tyvärr köpte jag lite för stor storlek. Jag har funderat på att köpa det gula så det var kul att få se hur det ser ut i verkligheten. Är det reflekterande också eller är det bara gult? Vilken storlek köpte du?
:Faktum är att Dafne gjorde sitt bästa att stå så när jag skulle ställa upp henne på bordet på Vallentunautställningen.
Jaa, jag tänkte ju egentligen beställa ett "supertäcke" från en kvinna som syr i Gotland, hon hade jättefina täcken på sin hemsida.
Vi har totalt fyra stycken täcken från henne, de är kanonbra, så jag rekommenderar dem sedan när han är färdigväxt.
Jag ser att det står "Linköping/Norrköping" under ditt användarnamn, och det känns verkligen som om jag såg din hund häromdagen! Och det var i Norrköping. Vid stadsbiblioteket (mitt andra hem ).
Även om hon inte såg ut riiiiktigt som ett U så kan jag intyga att hon inte riktigt ville stå som du och uppfödaren tyckte hon skulle göra
Jasså hehe, beror på när "här om dagen" är? Senast jag gick förbi där var idag, och gången innan var nångång i början på förra veckan! Annars har jag inte gått förbi där mer sen jag flyttade hit till Nkpg för 1,5 månad sen