Sv: Femte vinthundstråden!
Idag träffade jag och Cashmir Baddy96 med hennes lilla valpis Loppan!
Det var jättekul att äntligen få se den lilla valpen och guuuud så sööt hon är!!! Tycker ni hon är gullig på bilderna så ska ni se henne i verkligheten!!
Men jag insåg idag att jag aldrig fick hem Cashmir som "valp", jag tyckte väl han var rätt liten när jag hämtade honom, iaf i jämförelse med vår amstaff...men när jag fick se lilla Loppan idag, som är såå liten så förstod jag att jag verkligen missat den bästa tiden med honom som så liten valp :/
Men han är väl ändå för stor för sin ålder tror jag, då när jag fick hem honom var han lika gammal som Loppan är nu och vägde dubbelt så mycket som henne då
Hur som helst...pga den stora storlekskillnaden så kunde inte vovvarna leka idag, Cashmir var föör på på lilla Loppan som inte är van vid så burdusa hundar (han har lärt sig att leka på amstaffvis
), så det blev inte mycket lek mellan dom i rasthagen idag. Däremot kom dit en liten kinesisk nakenhund och en afghantjej som Cashmir fick jaga massa...så lite fick han springa av sig iaf
Och det var ändå jättekul att få träffa Loppan idag, som vi hoppas ska växa på sig snabbt så vi kan ses igen när dom är på ungefär samma nivå
Det blev få och inte alls så bra bilder, men några stycken hann vi ta