Det normala är att det finns spärrar för sex mellan syskon. Om dessa spärrar inte finns så behöver man nog fundera rejält på orsakerna till varför det är så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det normala är att det finns spärrar för sex mellan syskon. Om dessa spärrar inte finns så behöver man nog fundera rejält på orsakerna till varför det är så.
Jag frågar eftersom jag vet två syskon som haft sex. Båda var med på det. En av dem är adopterad. Är det mer förlåtligt då tycker ni?Det normala är att det finns spärrar för sex mellan syskon. Om dessa spärrar inte finns så behöver man nog fundera rejält på orsakerna till varför det är så.
De problem jag ser har INGET att göra med adopterade eller inte och INGET med "förlåtligt" heller. Problemen är av annan karaktär.Jag frågar eftersom jag vet två syskon som haft sex. Båda var med på det. En av dem är adopterad. Är det mer förlåtligt då tycker ni?
(Jag lägger själv ingen värdering i det)
En trekant med två bröder skulle kännas lite märkligt faktiskt men jag har aldrig känt mig lockad av en trekant oavsett släktskap.
I övrigt så får väl vuxna personer göra vad de vill. Dock har jag aldrig känt mig attraherad av bröderna till de jag varit ihop med, inte ens exets tvillingbror
Jag tänker mig att det blir mindre av en faktisk trekant och mer av ett V.Där skulle helt klart min gräns gå. Det skulle vara för incestöst för att jag skulle delta i något sådant.
Med sina syskon??? Eh NÄ verkligen inte.Många av oss har nog lekt doktor före puberteten.
...som?De problem jag ser har INGET att göra med adopterade eller inte och INGET med "förlåtligt" heller. Problemen är av annan karaktär.
Det räknar inte jag som sex utan som utforskande lek.Många av oss har nog lekt doktor före puberteten.
Jag tänker att det är uppväxten, inte biologin som styr om man är syskon eller ej.Jag frågar eftersom jag vet två syskon som haft sex. Båda var med på det. En av dem är adopterad. Är det mer förlåtligt då tycker ni?
(Jag lägger själv ingen värdering i det)
Tidigare övergrepp, osunda maktstrukturer, bristande förmåga att kunna sätta gränser för sin person till exempel....som?
Det är faktiskt olagligt för syskon att ligga med varandra.Äsch, jag hade tyckt det var lite kul och skratta åt det bara! Om det bara råkade bli så, jag skulle väl inte planera att gå efter ett tidigare liggs bror, det känns lite konstigt.
Jag tycker att så länge alla inblandade är med på att ligga och det inte är emot lagen, så är det väl bara att köra på. Skulle förmodligen kunna ligga med båda bröderna samtidigt också efter några drinkar, sån är jag
Jag blev initierad av ett syskonpar som faktiskt knullade tillsammans med mig bredvid, jag ansågs kysk som inte ville delta.Med sina syskon??? Eh NÄ verkligen inte.
Vilken ålder? Det är relevant i frågan. Det är skillnad på två fyraåringar och två elvaåringar eller en fyraåring med en åttaåringJag blev initierad av ett syskonpar som faktiskt knullade tillsammans med mig bredvid, jag ansågs kysk som inte ville delta.
Men vad vet jag vad som är normalt? Är uppvuxen på katolska klosterskolor, händerna på täcket. 20 bäddsalar med en novisnunna i samma rum bakom en tyggardin.