p_c

Trådstartare
Nu startar jag en ny farmvilletråd!

En regel är inga granntiggeri frågor, det är även ett krav från moderatorerna. Om man tvunget ska ha grannar skicka ett Pm till någon i tråden.
Hoppas någon mer vill hänga på i den ny tråden :D

Mitt problem med gåvaccepteringen är löst nu :D Mitt nursery är även äntligen klart! :D
 
Sv: Farmville

Och jag har helt tröttnat på farmville! Går bara in nån gång då och då och kollar träden och djuren.
 
Sv: Farmville

hhaha det hade jag med ett tag och jag har inte heller helt fått tillbaka mitt fv beroende :D jag hoppas jag inte får tillbaka det, planerade vad jag skulle så och när det var illa. Men som tur var, var jag tvungen att åka på en resa som inne bar inget internet på en vecka och sen funkade inte fv som det skulle så jag var inte inne på mer än två veckor och sen dess har jag inte orkat ta tag i farmen på riktigt :D
 
Sv: Farmville

Hur gör ni om ni vill ha någon som andra "redan har allt av", tex nurseryitems,
hundmat? Kör ni "make a wish", postar i grannars inlägg?

Vill inte tränga mig på grannarna så tänkte vad ni brukar göra, vad som är ok:)
 
Sv: Farmville

Vad bra med en ny tråd:)

Min farm går på halvfart nu.
Väntar på att man ska kunna valla med hunden snart
 
Sv: Farmville

Eftersom man måste lära hunden alla trick annars måste man börja om på nytt undrar jag hur många trick finns det?
 
Sv: Farmville

Ja tror det var 7 matningar på sista tricket. Båda mina hundar är klara nu, men ingen av dom kan ju göra sina sista trick ännu. :cool:
 
Sv: Farmville

Knapplån.

Jag har nått level 70 nu och det känns ju lite tråkigt att man inte kan gå längre :/ Men det finns ju mycket annat att eftersträva. Just nu satsar jag på skyltar på alla grödor :D
 
Sv: Farmville

nej man måste mata för att levla och för varje level så måste man komma ihåg att ge mat för anars går det ner. Är man på en level så stannar man där.
Min ena hund är på level 5 och jag kommer inte att ge mera godis för att komma högre och har varit på level 5 i nån vecka
 
Sv: Farmville

Rött får? Av mitt svar tror jag du fröstår att jag inte har fått det :D Är det att köpa eller att få i mystery gifts?
 
Sv: Farmville

Stod något att man kunde få ett rött får. Men nu är alla de inläggen borta. Så kan inte kopiera in exakt vad det stod. Man kunde "claim it". Fast ändå inte. något konstigt.

Men som sagt de inläggen kan inte visas längre. Så undrar vad det var!
 
Sv: Farmville

Är det bara jag eller är det dålit med djur som "dyker upp" på farmen, sådana man kan adoptera bort och adoptera från grannar? :confused:
En endaste lama ör allt jag har hittat ju!
Alla fina djur kostar annars Fv. cash :mad: *suck*

O sen de där stora växthusen eller vad man ska kalla det, hade ju lite delar kvar på det men fälten där man "önskar sig" de delarna är grå, är det slut med dessa redan så jag är för sent ute?
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp