Fast om dottern och hon kommer bra överens och hon inte är direkt farlig så kan jag inte sluta komma dit med dottern pga att jag ogillar henne..
Om dottern och farmorn känner varandra så är jag enligt lagen skyldig att underlätta deras umgänge!
Sen skulle det iaf gå att lösa, antingen så lämnar jag dottern hos henne/hon hämtar dottern hos mig eller så får tex min gudfar följa med dottern och umgås med farmor
Det är ju för dotterns skull jag gör det, sen är det klart att jag är nyfiken på vad hon är för nån. Men min tanke är nog inte att vi ska leka lycklig familj i framtiden utan att dottern och hon umgås själva (när dom känner varandra och dottern är lite äldre) för att slippa krångla till det för hennes och sonens skull. Blir ju annars rätt konstigt om hon jag ska hänga med när hennes son inte är så förtjust i mig.
Ja om jag kontaktar henne så blir det inom snar framtid, som du skriver är det dumt att låta dottern bli stor nog för att förstå. Som nån skrev längre bak i tråden är det ju bättre att jag tar den smällen nu än att dottern får göra det!