Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu spoilade du ju...Men men så åkte hon hem. Fasiken oxå.
Får avvakta med nästa gissning om vinnare då. Har ingen som jag genuint tror på ännu
Ingen fara! Lägger det under "Spoiler" bara om du skriver innan programmet sänts.Förlåt, såg avsnittet i morse och blev så förvånad ska aldrig skriva något mer.
Såååå pinsam! Så totalt uppfylld av sig själv.Tål inte Viktor. Stör mig fruktansvärt på honom och hans syns på kvinnorna där inne.
Jo tackSåååå pinsam! Så totalt uppfylld av sig själv.
Jag tror och hoppas att hon hann se det redan i somras och inte sätter Viktor som storbonde.Viktor framstår som väldigt blåst och självupptagen. Han tror verkligen att alla vill ha honom och att han är snygg, smart och överlägsen. Fy fan vilken jubeludiot.
Stackars Julia som blev så fullkomligt lurad. Så ledsen hon måste bli när hon ser programmet
Ja jag hoppas verkligen det jag med. Han var rent av elak mot Julia. Ljög henne rakt upp i ansiktet för att i nästa sekund gå och snacka skit bakom ryggen på henne. Fyfan vilka typer det finns att dessutom visa upp det hör beteende i riks TV som om det vore helt ok ja det visar att något är fel i huvudet på Viktor. Vilket skämt han är.Jag tror och hoppas att hon hann se det redan i somras och inte sätter Viktor som storbonde.
Min nya favorit är Karin. Hoppas att det går vägen för henne.
Nej, inte jag heller. Han känns ju totalt olämplig som fritidspedagog.Jag hade ju aldrig velat lämna ett barn i Viktors vård efter hur han är i programmet