Kan ju bli svårt såvida inte allt ska avgöras våren efter....Jag tycker farmen skulle göras om så att tv-tittarna fick inflytande över vem som blir vinnare av farmen. Nu avskyr jag förvisso detta ring-och-rösta skiten alla mello där de krämar pengar ur folk bara, men nånstans i detta program så kan folk bete sig hur som helst, spela ett så fult spel att de kan bestämma utgången genom att blåsa sina medtävlare, och antar jag - tv-teamet på plats, på vad som är på gång.
Om deltagarna behövde tv-tittarnas hjärnan för att vinna, skulle de behöva köra betydligt mer rakryggat igenom hela säsongen fram till det är dags för att utse vinnare. Alltså, som rocco med pannkakorna som @karamelldrottningen säger, eller när Kim inte vill visa hur stark han är i en armbrytning. De springer omkring där en hel sommar och låtsas att de kan, och döljer det de faktiskt kan. Det är bara fulspel, b a r a socialt spel och det råkar - utspela sig på en farm men kunde lika gärna ha spelats in i big brotherhuset eller en sunkig källarlokal i sundbyberg typ.
Antar att spelet visst kan avgörande, men oftast finns ju ändå de vettigaste kvar till sist
Däremot kan jag tycka, än en gång, att de borde se efter hur Farmen Norge hanteras. Där är ju uppdragen långt mer avancerade, och deltagarna mer seriösa, mindre gnäll och det tävlas mer i kunskaperna