Jag tror han har svårt för glada människor.det måste ju inte vara så att Göran har svårt med spriten han har varit allmänt butter länge nu och sen vaknar han alltid väldigt tidigt så antar att han är mer kvällstrött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror han har svårt för glada människor.det måste ju inte vara så att Göran har svårt med spriten han har varit allmänt butter länge nu och sen vaknar han alltid väldigt tidigt så antar att han är mer kvällstrött
Dagens torpetavsnitt var trevligt att se. Dock var det ganska tydligt att en deltagare var måttligt förtjust och vad jag kan se inte ens närvarande framåt småtimmarna. Jag får också känslan av att den personen kanske har eller har haft problem med det som fanns i glasen (och en bra stämmning?) så den personen kanske knoppade tidigt just därför?
Hur tänker du då?Kan det inte vara en auktion från Musikhjälpen? Det var min spontana tanke!
Åh vad tråkigt. Jag tänkte också att det var nog han dom skulle gifta sig.Hur tänker du då?
Jag drar tillbaka min tidigare spekulation om Rocco tror jag. Såg en post på instagram som bara tyder på att han verkligen lämnade och förmodar jag, inte kommer tillbaka. Men vem vet.
Vi kan väl säga att det är Hans som gifter sig! Frun hette Anna-nåt men Hans känner vi ju till alla, inga ytterligare förklaringar behöver ges!Jag funderade också på Rocco men hade en annan person i åtanke också. Visade sig vara den andra personen.
tumnageln (?) På dagens avsnitt på play
Jag drar tillbaka min tidigare spekulation om Rocco tror jag. Såg en post på instagram som bara tyder på att han verkligen lämnade och förmodar jag, inte kommer tillbaka. Men vem vet.
Tycker han och Kims resonemang om tjejerna när de skulle tända i spisen var allmänt jävla äckliga. Kommer inte ihåg ordagrant men var väl en kommentar att någon av tjejerna var mer medgörlig. Och ett par HöHöskämt på det om grova stockarDiana har lagt ut i sociala medier om varför Rocco lämnade. Sexuella trakasserier mot henne samt hot om att styckmörda Tess. Fräsch snubbe
- men å andra sidan typ exakt vad man kan vänta sig av dessa deltagare, som dessutom är en bunt hardcore SJW's allihop. När inte ens Sebastian Dawkins får vara värsta farmen-deltagaren ever då är det illa!Diana har lagt ut i sociala medier om varför Rocco lämnade. Sexuella trakasserier mot henne samt hot om att styckmörda Tess. Fräsch snubbe
Ja, geten är underbarJag är mest intresserad av att se geten i Torpet. Hon verkar vara med på det mesta, sist stod hon och vinkade av Rasmus. Vill ha en get
Ja visst är hon underbar! När de fick besök av de gamla torparna från förra året sprang alla ut och skrek och tjoade. Även geten sprang ut och bockade och var jätteglad över besöketJa, geten är underbar
Otippad storbonde, och tror han får det tufft den här veckan... Verkar inte ha så värst mycket koll, snällt sagt