Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

håller med.. när den ändå var tvungen att avlivas så kunde man ju tagit köttet..

men som pia säger så tror jag åxå att de är taktik av storbonden faktiskt så han hade nog en tanke med de..

spännande att se vad som händer ikväll..

Olav......kan man ha ett mer "dött" och livlöst ansikte som levande?
Han tom pratar helt livlöst.

På plussidan är Cornelia, Mats, André och Janne
På minussidan Sandra och Olav.
Billie-Kim vette katten.... mest åt minus.
De två nya...den ena verkar gött störig.

Tycker också Olov verkar skum ...janne , Cornelia , Mats o Andre vill jag har kvar till slut

håller nästan med föregående talare.. janne har växt lite i mina ögon faktiskt.. cornelia å mats gillade jag från börjn.. andre är jag osäker på faktiskt..

å dom nya..jag säger inget så har jag ingenting sagt..

jag har lite svårt med killar som tror att hela manligheten sitter dinglande mellan benen.

Jag också.
Fikri är dock så illa tvungen att tänka så, eftersom snoppen är den enda lilla likheten han har med en man.

+ 1 på den! :p

Jag gillar Zimzon (som det ser ut nu), han verkar väldigt ödmjuk.

KL

Man har ju alltid dina "favvisar" det jag tycker rör ihop det lite är ju att det bitvis fokuseras mkt på ett par - tre personer i taget. Jag såg inte ens Cornelia förens Ulrika började dumma sig med henne. Men jag tyckte bra om henne när dom la mer fokus på henne. Nu är hon rätt neutral igen när mer fokus läggs på andra.

Den enda som jag gillar hela tiden fastän det är hyfsat lite TV-tid på honom är Mats.

Tur jag inte är på den där Farmen för då hade den där Fikiri eller vad han heter fått en grep långt upp i röven! :mad::rage:

Han är ju för farao idiot på riktigt :banghead:

OPS!
Bara två tjejer kvar!!
Nu skulle jag inte bli förvånad om de blir tjejkamp :(

Fast Fikri har nog en del att jobba på , pratar så där äckligt snabbt som bara idioter gör när dom är ställda ( o arga)

kl

Alltså kan nån nita Fikri eller?! Jävla as!

Trist att Sandra drog, jag var inte förtjust i mänskan men kan inte annat än tycka synd om henne som mådde så dåligt - men mår man så dåligt så är det lika bra att åka imo.

Mats eller André som förstekämpe imorrn då tippar jag på, de lär väl vara största hoten för Fikri.

Jag måste säga att jag faktiskt tycker att Fikri är rätt kul:o Hans syn på att det ska arbetas och att djuren ska ha sitt först.....

Tja han är rätt uppfriskande och skapar ju en del spänning i gruppen. Sen är han å andra sidan lite för mycket, men han får ju uppenbarligen saker att hända:p

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 115
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30