Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Men dom framställer nog Siw lite så också , jag menar dom är ju på Farmen mer än hennes 4 min in public liksom

Ja, de är nog duktiga på att välja visa valda delar som ger personerna en stämpel I pannan...

Jag hoppas vi får se lite mer av killarna nu, denna vecka har de inte fått någon tv-tid alls knappt. Bara negativt focus på tjejerna.

Det håller jag med om. Jag har svårt för Fikri, men de andra killarna verkar både vettiga och trevliga, så jag hade gärna sett mer av dem.

Men maria fick jag exem av, håller verkligen med cornela, 'frk prettopolis som ska baka paj', hehe kunde inte sagt det bättre själv.

Gillade också den kommentaren :D

KL
Är det någon som vet varför Paolo helt plötsligt blev programledare ett tag, och sen kommer Linda tillbaka igen som om ingenting har hänt?

För övrigt så är mina favoriter Cornelia, Janne och Mats! Janne påminner lite om gubben i Rasmus på Luffen, så charmig!

Det var nån som sa att Linda behövde vara ledig av någon anledning, men vet inte om det är sant. Jag gillar Paolo, tyckte han var en kul fläkt i programmet.

Vad tror ni om andrekämpevalet ikväll? Känns ju lite som att ifall hon vill ha husförhöret ska hon ta någon av killarna, för tjejerna lär ta något fysiskt?

Det var nån som sa att Linda behövde vara ledig av någon anledning, men vet inte om det är sant. Jag gillar Paolo, tyckte han var en kul fläkt i programmet.

Vad tror ni om andrekämpevalet ikväll? Känns ju lite som att ifall hon vill ha husförhöret ska hon ta någon av killarna, för tjejerna lär ta något fysiskt?

Ja då ska hon ju ta Zimzon...för tar hon Maria så väljer ju hon tvekamp o då är hon körd ...men åker Z' så blir väl äckliga fikri storbonde igen :mad:

Den enda hon har chans mot är ju Simson I husförhöret... Tror inte hon har styrkan möta nån av de andra tjejerna I varken styrka eller teknik. Men eftersom jag verkligen inte vill ha en vecka till med fikir så hoppas jag hon väljer helt galet. Tycker det är tråkigt när det bara är tjafs och fula ord och inget farmande.

Det känns lite som att den enda hon har någon form av chans mot är Zimzon, just för att tjejerna garanterat tar en styrkegren om hon väljer någon av dem. Men en vecka till med Fikri som storbonde, förfärligt. :eek: Åker hon ut däremot kan det ju börja bli lite intressant.

Fikri... jeez vilket svin han är. Men han spelar spelet som man ska. Men det är synd, jag tycker att den som vinner Farmen ska kunna ta hand om gården ensam, vilket knappast Fikri kan. Han hade ju inte ens koll på rent vatten till djuren!

Ja ful som fan är han och det äckliga flinet han har ....undrar vad som händer sen då när han o Janne står o är galna

Kl

Kommer nån ihåg vad som hänt tidigare år om man stulit belöningar för uppdrag som man inte klarat? Tänket förstås på godiset som tjejerna stal.

Undrar hur bra Fikri hade varit på husförhöret? Hoppades att Siw skulle välja honom så han fick bekänna färg ang sitt kunnande. Vet visserligen inte hur duktig Siw är så, hon kanske ville undvika husförhöret...

Om Siw åker ut, frågan är vilken hon väljer till storbonde, Billie-Kim? Trots att hon valde henne som andrakämpe? Vill bara att Fikri åker ut med huvudet före! Han är inte värdig att vara där, han skulle vara med i Paradise Hotel eller ngt annat sånt super-taktik-spel...

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 115
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama