Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Jag tror som dig, att det inte har upptäckts ännu helt enkelt. Fikri verkar väldigt glad i detta med bestraffning, så länge det inte gäller honom själv...

Det vore riktigt kul om han faktiskt fick jobba ordentligt, typ i köket kanske? Något som han tycker är "kvinno-göra", han gillar ju själv att dela upp det så ;)

Som jag har fattat det används spriten vid slakt, man skålar och tackar för köttet efteråt. Så Gutta har kanske inte märkt det än? men det såg ju ut att bli slakt i dag och då kanske samma spritflaska används...?

Aha! Smart, ja Gutta skrev på sin Fb angående spritstölden "skrattar bäst som skrattar sist" han kanske bjuder på något jätteäckligt :sneaky:

Haha, hoppas. ;)

kl.
Jag hoppas på Janne som storbonde den här veckan. Hade varit kul att se killarna i en duell där de inte kan "fega" och välja Janne som motståndare.

KL

Allmänt nyfiken fråga, men hur lång är en vecka på farmen? Eller är den som en riktig vecka?

Nu börjar jag redan fundera på vem han tar som förstekämpe :D

Gissar på Billi-Kim för att de tycker hon är lat och vill ha en tjejkamp eller så tar han Fikri/Simson om han vill ha en killfajt. Det sista hoppas jag inte på eftersom de två håller ihop så då kommer André eller Janne bli vald till andrekämpe.

Hade varit kul med någon mer kunskapsgren så det kunde bli fajter mellan könen :)

Hoppas Maria åker ut ....om han kunde ta henne och hon tog nån o dom valde husförhöret ...för hon är nog jävligt stark den där maria

Gillar inte heller henne. Helt ärligt så vill jag ha bort alla nya. Maria känns omöjlig att slå för Billi-Kim och Cornelia. Dels verkar hon stark och snabb så hon slår dom nog båda i både styrka och teknik. Men jag tror hon är rätt kunnig om gården med. Tror tyvärr att ska de ha en chans att ha ut henne så är det ett husförhör nu innan hon lär sig mer.
Men jag undrar om B-K och C har pluggat så mycket i den där bondepraktikan...de känns rätt lata utöver sina sysslor :meh:

Funderar jag också på vem han kommer välja som förstekämpe... Rent spontant känns det som att Fikri ligger lite risigt till men det beror nog på hur Mats tänker. Antingen få ut de lata tjejerna (B-K eller Cornelia) eller tänka taktiskt och välja Fikri som nog är ett större hot mot honom för att ta sig långt i tävlingen.

Gillar inte heller henne. Helt ärligt så vill jag ha bort alla nya. Maria känns omöjlig att slå för Billi-Kim och Cornelia. Dels verkar hon stark och snabb så hon slår dom nog båda i både styrka och teknik. Men jag tror hon är rätt kunnig om gården med. Tror tyvärr att ska de ha en chans att ha ut henne så är det ett husförhör nu innan hon lär sig mer.
Men jag undrar om B-K och C har pluggat så mycket i den där bondepraktikan...de känns rätt lata utöver sina sysslor :meh:

Får ju bara hoppas det , annars ligger dom illa till

Vore ljuvligt om den högfärdige Fikri blev vald :p

Oavsett om han väljer André eller Janne så väljer de iaf kamp och jag tror/ hoppas de slår honom i husförhöret .

Åh vad jag skulle mysa om Fikri åkte ut :devil:

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 115
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30