Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl
Heja Mats! Bästa storbonden hittills. Tydlig, rättvis, smart, ödmjuk och jobbar själv och inte bara ger andra skitjobben!
Men varför blir han ledsen i morgon?
Jag tror faktiskt Fikri blir förstekämpe. Och han lär nog kaxa upp sig och välja André som utmanare. André väljer nog sågen och Fikri åker ut. Då blir Zimzon storbonde. Skulle André åka ut blir Mats storbonde igen.
Kan bli tjejfajt också men jag tror Mats är smart och försöker få ut ett av killhoten.
Kul å spekulera och se om man får rätt eller om man är helt ute och cyklar
Heja Mats! Bästa storbonden hittills. Tydlig, rättvis, smart, ödmjuk och jobbar själv och inte bara ger andra skitjobben!
Men varför blir han ledsen i morgon?
Jag ställer mitt hopp till att tv4 luras. Hade de visat kacklet om det inte blivit husförhör så har de ju gjort dummaste spoilern ever liksom. Eller så vill de att man tror att de luras, men jag tänker helt sonika hoppas att det är en luring och att Janne skickar hem Fikri i ett husförhör
Jag ställer mitt hopp till att tv4 luras. Hade de visat kacklet om det inte blivit husförhör så har de ju gjort dummaste spoilern ever liksom. Eller så vill de att man tror att de luras, men jag tänker helt sonika hoppas att det är en luring och att Janne skickar hem Fikri i ett husförhör
Ohja! Men Janne hade väl ryggproblem som kan ställa till det. Eller det kanske bara var något tillfälligt? Var ju ett bra tag sen ryggproblemen kom på tal