Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

*kl
Vilken rysligt obehaglig människa den där Fikri. Sätt honom att göra skitgöra och ut med honom sen. Han kunde inte ens se till att djuren hade rent vatten och går och kallar tjejerna för tjockisar hela tiden.
Först tyckte han deras upptåg var jättekul och är han blev av med äggen så är dom dum i huvet. :banghead:

Vad glad jag blev att Mats blev storbonde, hoppas på en bra vecka nu, Mats verkar vettig.

*kl

Heja Mats! Bästa storbonden hittills. Tydlig, rättvis, smart, ödmjuk och jobbar själv och inte bara ger andra skitjobben!
Men varför blir han ledsen i morgon? :(

Jag tror faktiskt Fikri blir förstekämpe. Och han lär nog kaxa upp sig och välja André som utmanare. André väljer nog sågen och Fikri åker ut. Då blir Zimzon storbonde. Skulle André åka ut blir Mats storbonde igen.

Kan bli tjejfajt också men jag tror Mats är smart och försöker få ut ett av killhoten.

Kul å spekulera och se om man får rätt eller om man är helt ute och cyklar

*kl

Heja Mats! Bästa storbonden hittills. Tydlig, rättvis, smart, ödmjuk och jobbar själv och inte bara ger andra skitjobben!

Jag tror faktiskt Fikri blir förstekämpe. Och han lär nog kaxa upp sig och välja André som utmanare. André väljer nog sågen och Fikri åker ut. Då blir Zimzon storbonde. Skulle André åka ut blir Mats storbonde igen.

Kan bli tjejfajt också men jag tror Mats är smart och försöker få ut ett av killhoten.

Kul å spekulera och se om man får rätt eller om man är helt ute och cyklar

så tror jag med :) ....hoppas den där fikri åker ut ..

KL

Men Zimzon är också ett jättehot med sin styrka. Stor hans styrka är så pass stor att han blir nog även överlägsen i sågen. Ju längre han är där ju mer kunskap får han så honom borde de skynda sig med att få ut om de tänker taktiskt. Samma sits med Maria. Hon plockar ju tjejerna plättlätt. De verkar mest gå runt å sura och lata sig så fort det går. hade jag varit i deras kläder hade jag pluggat bondepraktikan dygnet runt. Den är deras enda chans.
Cornelia har tappat totalt för mig med sitt surande.

Kvar är Mats, André och Janne som favvosar.

Håller med, bästa storbonden hittills :up:
Jag gissar på att han blir ledsen i morgon för att han saknar någon hemifrån, veckans uppdrag med att göra papper och skriva brev hem rör säkert upp en del känslor.

*KL*

Äntligen blev Fikri vald som kämpe! Jag är dock heeeelt övertygad om att han inte har några ballar (som Janne säger) och väljer en styrkegren. Jag hoppas verkligen han åker ut, men då blir nog Zimpzon storbonde, och hur ska det gå?
Jag gillar verkligen André, han bara växer i mina ögon, det känns som det är han och Mats som är värdiga vinnare, ingen annan..

Jag ställer mitt hopp till att tv4 luras. Hade de visat kacklet om det inte blivit husförhör så har de ju gjort dummaste spoilern ever liksom. Eller så vill de att man tror att de luras, men jag tänker helt sonika hoppas att det är en luring och att Janne skickar hem Fikri i ett husförhör :D

Jag ställer mitt hopp till att tv4 luras. Hade de visat kacklet om det inte blivit husförhör så har de ju gjort dummaste spoilern ever liksom. Eller så vill de att man tror att de luras, men jag tänker helt sonika hoppas att det är en luring och att Janne skickar hem Fikri i ett husförhör :D

Dum luras ju hela tiden , tror inte att janne tar Z'a som storbonde , tror nog att han är mer lojal mot dom som var där från början ...Fikri trodde ju att han skulle ta honom som storbonde ...In his dreams tror jag iallafall

Tror inte heller att Fikri kommer välja husförhöret. Det känns inte som att han kan ett skvatt om att sköta en gård heller så väljer han husförhöret så är han ju korkad.
Tror tyvärr inte att vi blir av med honom ännu.
Däremot så OM han skulle åka och gör Zimson till storbonde så tror jag inte att det skulle vara lika illa. Jag gillar Zimson, det värsta med honom är ju att han håller ihop med Fikri.

Den totala förnedringen vore om Janne skickade hem Fikri i sågen eller repet. Janne har ju varit stuntman. Han har nog en del styrka i sin gamla kropp...och han kan ju vara en seg jävel.
Fikri är ju en latmask. Undra hur uthållig han är....tror att han mest ser ung å stark ut. Gissar på att hans styrka inte är särskilt uthållig.....

Ohja! Men Janne hade väl ryggproblem som kan ställa till det. Eller det kanske bara var något tillfälligt? Var ju ett bra tag sen ryggproblemen kom på tal :)

Ohja! Men Janne hade väl ryggproblem som kan ställa till det. Eller det kanske bara var något tillfälligt? Var ju ett bra tag sen ryggproblemen kom på tal :)

Just ja..det hade jag glömt :(

Hoppas, hoppas det bara var tillfälligt och att han totalförnedrar Fikri.
Tänk om den kaxige skiten får stryk av en GUBBE ( i hans ögon) i en styrke/teknikgren :devil:

Då ska jag dra i mig en flaska champange!!!!

Indeed!
Fast jag kan inte riktigt släppa att de förhandsvisat det där kacklandet. Nåt lurt måste det väl vara!

Usch, Fikri klarade sig. Han har verkligen inte där att göra, jag vet inte om jag pallar att kolla mer när han är med. Han spelar verkligen spelet, men gör det så jekla fult.

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 115
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30