Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Kämpevalen var ju inte oväntade. Hoppas "degansiktet" åker ut på söndag. Gissar att han kommer välja husförhöret.........

Undra vem han isf väljer som storbonde? Fikri igen?

Ja det borde de väl?
Medans det finns några urfarmare kvar.....

Hoppas inte Fikri blir storbonde igen. Vore så gött å se han ta order :D

Mats, André men även Janne vore kul att se i storbonderollen. Extra kul med Janne..för då måste det bli en fajt mellan starka kämpar näste gång. Eller tjejfajt.

Jag hoppas verkligen Andre kommer tillbaka, och jag hade nog gärna sett Mats ta lite plats som storbonde. Men om Olov åker ut så väljer han säkert Fikri eftersom båda de två gillar att röra om i grytan ;) Klart det blir bättre tv, men det är löjligt att ta det till sådana nivåer att folk blir mobbade och kallade dumma ord framför alla. Det är spel, men inte på vilka villkor som helst...

Ja jag tycker det gick lite för långt faktist...även om Fikri har lugnat ner sig. Irriterade mig också på att varken Gutta eller Paolo frågade nån av tjejerna hur veckan varit. De har nog inte haft så kul...

I vår tvbilaga för kommande veckan, som kom idag, stod det att utmanarna ska komma in på måndag, och att storbonden då ska göra ett val vem av de tre som blir fullvärdig farmare direkt. Jag gissar därför att det blir ungefär som förra året, en blir direkt farmare och de andra två får tävla? Det stod också om storbondevalet att någon/några farmare kommer bli oroade, för att de då tror att de är näste man att plockas, typ.

För övrigt följer jag slaviskt Farmen, men har helt missat den här tråden. Sällar mig till dem som hoppas att André tar hem det på söndag, och har haft Mats som storfavorit sen dag 1.

KL

Snart dax! Hoppas verkligen verkligen på André, men tror som ni andra att vi då får Fikri en gång till som SB isf.

Frågan är om vi verkligen får Fikri, kanske bli det Janne? Eller gör han helt om och sätter typ Billie-Kim, bara för att jävlas?

Det tänkte jag också, tänk om han sätter Billie-Kim bara för att han blev sur? Annars är jag nog mer inne på Janne eller Mats som storbonde än Fikri igen, faktiskt. Kan bli intressant att se hur de gamla deltagarna tacklar utmanarnas ankomst om de kommer idag. :)

Kul! Fikri hade inte räknat med att hans "stora starka" kompis skulle komma tillbaks. Haha skadeglädjen är den sanna glädjen!

Varför först komma på idén med att ljuga om hur länge man varit i skogen när man sen gråter floder om att man inte är sån som person?

Ja jag fattar inte heller???

Tycker inte hon verkar särskilt trevlig, eller som en sann farmare.... Maria gillar jag, hon har skinn på näsan och har fattat spelet;)

Jag blir så trött, vad förväntar sig vuxna människor när de vill delta? Att det är en kramklubb där man ska samla kompispoäng?

Det roliga är att när någon faktiskt spelar spelet taktiskt, då blir det direkt skitsnack. Däremot skulle jag också bli jätteförbannad om någon får glida in på farmen på en räkmacka. Fast nu har det ju varit utmanare i flera år så det är ju inte direkt en nyhet.

*halvt kl*

Jag kände redan när utmanarna var i skogen att Siw nog hade hamnat lite fel, hon verkade ju ha ett behov av att gå iväg & vara ifred... och då kanske inte Farmen är bästa platsen att vara på.
I dag trodde jag nästan att hon skulle säga att hon tänkte lämna självmant eftersom hon tog det så hårt att de ljugit om tiden de varit i skogen och Maria sa att så är spelet, att de andra har nog ljugit om bra mycket "värre" saker. Att ljuga och spela lite fulspel verkar ju inte vara Siws grej.

*halv knapp*

Alltså, jag skäms när jag ser Siw. Först det här med att hon lipar för allt. Och att hon tjafsa emot Fikri när han valde Maria. Vad gör hon där egentligen?

Jag dog lite inombords när hon inte godtog att hon inte blev vald och krävde (ännu) en förklaring av Fikri & sen när hon sa att hon skulle komma tillbaka och visa honom :D

Jag är inget större fan av Fikri men han har i alla fall fattat spelet, han har en hel del smarta tankar och planer när det gäller just det. Sen om man skulle kunna sätta honom ensam att sköta en farm det vete sjutton ;)
Jag tror dock att han kan göra ett misstag med Maria, underskatta henne lite för jag tror hon är riktigt stark. Dels verkar hon ha fysiken, viljan, psyket och när hon gick med Janne i trädgårdslandet verkade hon väldigt vetgirig.

Ja, usch, där var skämskudden framme en hel del. Jag är heller inget fan av Fikri och hur han har behandlat de ursprungliga tjejerna, men här hade han ett val som storbonde att han var tvungen att välja en av tjejerna som fullvärdig farmare, och han valde Maria. Han kan ju inte gärna strunta i att välja någon? Vem som helst av de andra hade varit tvungen att välja som storbonde, sen är ju frågan om de hade valt annorlunda, men själva "välj-biten" hade de inte kommit ifrån.

Frågan är vad som händer efter kvällens duell? Jag skulle gissa att vinnaren blir fullfärdig farmare och att den som förlorar blir förstekämpe. Vad tror ni?

kl

ja jag vet inte riktigt vad jag tycker just nu.. siw tycker jag bara är pinsam så jag nästan sitter med handen för ansiktet å skäms.. maria tycker jag är bra de är ltie go i henne.. men sen skulle jag åxå bli sur om nya kommer in å kan vinna allt medans jag hade varit å kämpat hur länge som helst:P men som nån tidigare sa de har varit så många gånger att utmanare kommit in så de borde dom vetat.. men allt för att röra om i grytan.. de är ju de de handlar om

kl

Hu, ja Siw var ju verkligen lite too much med sitt bölande...jag fattar inte vad man har där att göra om man behöver mycket egentid.

Men maria fick jag exem av, håller verkligen med cornela, 'frk prettopolis som ska baka paj', hehe kunde inte sagt det bättre själv.

Men dom framställer nog Siw lite så också , jag menar dom är ju på Farmen mer än hennes 4 min in public liksom

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 115
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30