Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

KL

Olov...så det är så Zombien heter.
Undra om händerna hittar ur fickorna idag ;)

Jag har inte sett än , har sovit o kollar på reprisen kl 23 på jobbet sen , men det var ju inte otippat direkt

vad tycker ni om kvällens program? jag r iaf nöjd med resultatet som blev faktiskt..

men dom var duktiga båda två måste jag säga..
vem tror ni blir storbonde`?
jag har faktiskt inte en susning..

Två storbönder, undrar om han väljer några som han tror får svårt att samarbeta, eller???

Är också nöjd med resultatet då Janne är mer underhållande...

Bra att Janne blev kvar. Han är roligare att se. Jonas var mer en statist.

Hum...två storbönder...
Vill han röra om rejält så tar han två som inte kommer överens? En tjej och en kille kanske?
Eller väljer han bla Janne eftersom han såg honom som en värdig motståndare.

Ska bli intressant........

Så surt men ändå inte... Jag ville ha kvar både Jonas och Janne, och hade gärna sett Jonas sluta som tvåa i hela klabbet.

Storbonde... Ingen aning. Mats och André kanske?

Hade han bara valt en hade jag gissat på Mats, men nu blev jag förvirrad :).

Även jag är glad att Janne kom tillbaka. Tyckte Jonas pendlade mellan att vara tråkig och psykopatisk.

kl

Hade ju varit ganska intressant om man fick ha två storbönder och han hade valt Billie-Kim och Sandra bara för att skapa lite mer drama :p

hahahha pettsson :D

vet inte men jag gillar janne mer å mer av nån anledning.. han verkar vara en skön lirare:P

Kl

Jag tycker det är häftigt att de inte valde att slakta och vill klara sig ändå. Men jag stör mig på att de inte ville ha köttet av grisen som ändå var tvungen att avlivas.

Det känns så onödigt.

Jag tror att det är ren taktik av storbonden. Han själv känner inte att han behöver köttet, men om de andra känner si svaga pga proteinbrist har han en fördel av det.

Kl

Jag tycker det är häftigt att de inte valde att slakta och vill klara sig ändå. Men jag stör mig på att de inte ville ha köttet av grisen som ändå var tvungen att avlivas.

Det känns så onödigt.

Grisen gick nog inte till spillo , hamnade nog i Guttas eller nån annans frys.

..det syntes ju verkligen hur den led :(

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?