Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Jag tror inte det..även om hon kanske mår skit men hon kanske insett att "som man bäddar får man ligga" :D

Däremot tror jag att Cornelia är mer mogen än så och förbiser detta..och det är inte Ulrika hon väljer att försöka plocka hem. Jag tror att Cornelia vet hur "farligt" det är i detta spelet att skaffa sig ovänner så tidigt

Själv tycker jag det är dax att någon av grabbarna får åka så att det jämnas ut lite

Senast ändrad:

jag tror åxå att de är ett spel från.. för de verkar ju gå väldigt fort att komma över skräcken..? om man ser till kon å mjölkningen? å han ledde in hästen i hagen..

Ja precis! Är man galet rädd för kor så ställer man sig inte å klappar den på rumpan för att Gutta vill att man ska lugna den?:p

ja men precis.. haha de vet manju själv om man är rädd så gör man de inte bara för att nån anann tycker att man ska göra de,.. men de kan ju ändå vara skoj att se hur de utvecklas med dessa "rädslor":P

jag tror åxå att de är ett spel från.. för de verkar ju gå väldigt fort att komma över skräcken..? om man ser till kon å mjölkningen? å han ledde in hästen i hagen..

Det där är ingen riktig rädsla.
Antagligen fejkar han för att de ska underskatta honom och tro att han är svagare än vad han är eller något annat som han kan utnyttja till sin fördel. Eller så vill han bara ha uppmärksamhet.

Jag har varit rädd för daggmaskar ( ja, jag vet....skratta på bara :crazy:) sen jag var i 6-7 årsåldern. En riktig rädsla kan man inte bara bestämma sig för att övervinna och så är den borta på ett ögonblick. Jag har stirrat de där jäkla daggmaskarna i vitögat i åratal och nu kan jag tom peta bort dom med trädgårdsspaden när de vill anfalla mig i rabatterna. Men ta i dom? Hell no och jag går runt dom när de ligger på backen.

Så är man riktigt rädd för hästar mm så leder man inte iväg en häst efter några minuters bekantskap.

nä men precis.. oftast så tar de väääääääldigt lång tid med små små framsteg om man ska göra de själv.. eller så tar de sin lilla tid även om man får proffessionell(staving?) hjälp så nä de övervinnar man inte hur som helst.. men ska ändå bli spännande att se vad som blir av de :P

Ja varför är tjejer så dåliga på strategi? De attackerar varandra på alla sätt istället för att ta chansen och få hem några killar som de kommer ha svårt att hävda sig emot i en tvekamp? ( Bli inte galna nu men de flesta av tjejerna får svårt att vinna fysiska grenar mot killarna)

Men förr om året har det ju automatiskt blivit husförhöret om en kille ställs mot en tjej i tvekampen. Är det inte så fortfarande?

Jag tycker Ulrika är skitlöjlig. Ger man sig in i leken får man leken tåla, inte bete sig som ett offer efteråt.

Ja vem vet. Rätt vad det är så slänger väl den där fegisen av sig hatten, kavlar upp ärmarna och visar sig vara värsta ärkebonnen som kan allt och sopar mattan med de andra :D

hahahhaha ja de kanske är de som är tanken.. ligga lågt å låtsas vara rädd för allt för att sen i slutet ta hem hela skiten utan att nån annan hinner fatta vad som hände:P

Ja jag har också hela tiden misstänkt att han kör en fuling! Skulle inte förvåna mig om han har stor djurvana;)

Är dock positivt överraskad så här långt, trodde att det skulle bli rena bachelorsåpan, men inser nu att jag har en del fördomar:o

Tycker också att de klarar uppdragen bra, även om det var lite taffligt i början...

Haha , igår när som skulle dra vagnen med hästen ...då skulle dom ta av vagnen o vända den för det funkade inte annars :D

haha ja de såg lite kul ut.. visst dom har ju inte jättekoll men tycker att dom klarar sig bra ändå.. där kanske dom skulle lyssnat lite på Ulrika? hon verkar ju hållt på med hästar? tänkte på att hon hoppade upp å red iväg barbacka åxå.. så man får nog försöka ta tillvara på de kunskaper som finns i gruppen om de ska kunna fungera

I vår tidning stod det att Paolo dyker upp i kväll för att en av deltagarna "bär på en hemlighet".
Hmm.

Men förr om året har det ju automatiskt blivit husförhöret om en kille ställs mot en tjej i tvekampen. Är det inte så fortfarande?

Jag tycker Ulrika är skitlöjlig. Ger man sig in i leken får man leken tåla, inte bete sig som ett offer efteråt.

Har inte kollat på en herrans massa år :D men du har kanske rätt där att de inte kan välja styrkegrenar om det är kille mot tjej?

I vår tidning stod det att Paolo dyker upp i kväll för att en av deltagarna "bär på en hemlighet".
Hmm.

Spännande! Undra vad det är för hemlis? Ja jag erkänner om jag skulle deltagit i Farmen så skulle jag spelat dum och låtsats som jag var en riktigt klen typ utan någon som helst kunskap och aldrig hållt i en såg ;)

Jag kan förstå om man får stark hemlängtan då det verkligen inte är för alla att vara isolerad totalt från sina nära och kära..men jag kan nog också tycka att det var lite konstigt gjort..att först göra sig ovän med så många för att sen slinka iväg..utan ett ord. Det är verkligen inte ärlighet i mina ögon, eller ens ett försök tyvärr

Senast ändrad:

Åh så kallar hon sig tävlings människa och fighter i samma sekund som hon kastar in handduken och vill åka hem jag skulle vilja kalla henne hare...

Blev väl lite jobbigt att vara kvar när man betett sig som hon gjort och enda kompisen åkte. Buhuu.......

Men jösses sicka negativa och gnälliga energislukare Sandra och den där kocken är. Han tycker mycket men gör ingenting. pratar och rör sig som en Zombie...om han en rör sig. Kan inte minnas att jag sett han göra något arbete....

Blev väl lite jobbigt att vara kvar när man betett sig som hon gjort och enda kompisen åkte. Buhuu.......

Men jösses sicka negativa och gnälliga energislukare Sandra och den där kocken är. Han tycker mycket men gör ingenting. pratar och rör sig som en Zombie...om han en rör sig. Kan inte minnas att jag sett han göra något arbete....

Ja, grabbarna alla utom Olle tillför ju nåt

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama