Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Haha det lär väl bli lite jobbigt för Ulrika om inte annat.

Jävlar vad jag beundrade Cornelia i tvekampen ändå. Vilken mentalitet! Jag tror att det mesta var mentalt för henne faktiskt, det såg man speciellt när hon tittade upp mot Ulrika och fick sedan nya krafter.

Men jag hade hellre sett att Jennifer kom tillbaka, gillade henne bättre än vad jag gillar Cornelia.

Jennifer var det inget fel på , men jag gillar Cornelia bättre , eller så är det för att U var så taskig mot henne, hon ångrar nog nu att hon tog C ...

kl
En utopi nu vore ju om Cornelia slår ut Ulrika i nästa tvekamp. Men det kanske är att hoppas på för mycket :p

Hoppas på Cornelia som storbonde, det vore guld. Annars ser jag gärna nån karl som storbonde, likadant i tvekamp sen, fast ändå inte för det är ingen karl jag vill ha ut i nuläget. Blir bara så tröttsamt med all fokus på tjejernas gnabbande.

Det vore kul med Cornelia på den stolen fast jag tror det blir en kille, Jonas eller Janne? (han som är rädd för djuren).

ja just de de var en som slutade självmant.. ja de kan de vara.. vad spännande:D jag hoppas iallafall att cornelia gör ett bra jobb denna veckan.. å de tror jag att hon kommer göra.. tror även att hon kommer att välja sandra som förstekämpe.. tycker hon kan vara lite gnällig? eller?

KL
Idag tror jag Ulrika kommer att åka hem.
Tror tre st kommer hoppa av iår.

Tycker årets farmare har gjort ett himla bra jobb med alla sina uppdrag

ja kanske.. ulirka verkade ju inte må så bra.. tycker de är tråkigt när folk hoppar av.. visst kan man få personliga problem hemma osv men annars tycker jag de är väldigt tråkigt med folk som hoppar av bara för att de var lite jobbigare än dom hade räknat med..

ja dom har varit duktiga..hoppas de fortsätter så..

KL

Mona eller Jennifer kanske får komma tillbaka ist för avhopparen?

KL
Jag fattar inte varför tjejer alltid måste stöta ut varandra istället för att stötta?

Ja varför är tjejer så dåliga på strategi? De attackerar varandra på alla sätt istället för att ta chansen och få hem några killar som de kommer ha svårt att hävda sig emot i en tvekamp? ( Bli inte galna nu men de flesta av tjejerna får svårt att vinna fysiska grenar mot killarna)

Undrar om inte han Janne ? är en spelad figur så rädd som han är för allt vad djur heter?

Ja varför är tjejer så dåliga på strategi? De attackerar varandra på alla sätt istället för att ta chansen och få hem några killar som de kommer ha svårt att hävda sig emot i en tvekamp? ( Bli inte galna nu men de flesta av tjejerna får svårt att vinna fysiska grenar mot killarna)

Undrar om inte han Janne ? är en spelad figur så rädd som han är för allt vad djur heter?

Ja tror också Janne spelar rädd....ett spel för gallerierna helt enkelt, för varför skulle en karl i hans ålder åka till en farm om han vet att han är livrädd för alla djur ? Jag menar om han vill bli av med sin djurrädsla så finns det ju andra knep ..

jag tror åxå att de är ett spel från.. för de verkar ju gå väldigt fort att komma över skräcken..? om man ser till kon å mjölkningen? å han ledde in hästen i hagen..

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama