Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Håller med andra om ulrika! Man vet att man ska vara borta . Nä dåligt spelat av henne verkligen!

men tycker faktiskt Cornelia gör ett bra jobb, å sandra borde jobva mer utsn att gnälla, alla ska ju hjälpa till att tillföra något på gården. Stor risk att hon blir förstekämpe

Kan faktiskt förstå Ulrika, bundsförvanten försvann och längtan hem blev för tuff... Är nog svårare än man tror att vara avskuren från familjen.

Tror även att hon blev lite knäckt av Jennifers storbondeval, så var nog en del olika saker som spelade in.

Sandra framställs verkligen som en riktig gnällspik med problem att samarbeta. Skulle bli förvånad om det inte blev hon som väljs till förstakämpe....

Han lär väl sova sig igenom utmaningen......

Han lär ju inte ha en sportsmössa emot någon av de andra killarna....

Haha, näää...

men jag tror hon är smartare än att ta en tjej , annars blir det ju bara två tjejer kvar o då är det ju kört sen...

Humm.....

Om hon väljer Zombien..... Vem väljer han då som kämpe? Janne känns mest troligt eller?
Vad väljer isf Janne för gren? Husförhöret? Grinden?
Det är ju lite mer råg i Janne än i Zombie. Tror han har ansträngt sig lite mer för att lära sig mer teoretiskt också.

Glömde bort det :o
Jag hann se slutvinjetten.....

Ok...Jonas som förstakämpe... Motiverade hon det?
Något annat kul skvaller? :)

Glömde bort det :o
Jag hann se slutvinjetten.....

Ok...Jonas som förstakämpe... Motiverade hon det?
Något annat kul skvaller? :)

Nä , inte mer än att han är svårläst och hon inte vet vart hon har honom , men du må tro att det blev pafft mellan grabbarna ;)

Ljudbok! Haha klocktrent! :-P

Jag tycker att han är lite småjobbig att lyssna på, så skulle nog inte klara av att lyssna på honom om han läste upp en:-P

Undra vem han väljer som andrekämpe då och vad den personen då kommer välja för gren......

Kan han välja Zombien tro? Zombien känns rätt..... mähäig...

kl

Vadå inte rädd på riktigt, är man rädd ska man göra si och så och inte si och så och yada yada yada. Rädslor kan vara galet olika, allt från lite smårädd till att man har en fobi.

Själv springer jag skrikande åt motsatt håll om jag ser en kackerlacka men har ändå kunnat samla mig nog för att kunna fånga en under ett glas. Jag får svindel av att stå på en stol men kan stå utan problem på vissa balkonger. Jag är skiträdd för nålar men bet senast i fredags ihop och genomled ett blodprov.

Folk är olika rädda för olika saker och reagerar olika på sina rädslor. Att han snabbt är framme och klappar en ko eller leder en häst betyder inte att han inte är rädd, det betyder bara att han inte har en fobi.

Jävlar om Jonas skulle välja Mats förresten, då blir jag ledsen i ögat för jag vill ha kvar de till final! Dags för Olov att åka tycker jag :p

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama