Färg på schabrak?

Ja det får man, när jag va ute och tittade på en tävling så fanns det blandande färger. En hade lila en annan rosa och en hade ljusblått schabrak och ljusblå ridkavaj.

Själv tycker jag att det vara vitt med något snygg passpoal och kantband.

Har inte lusläst senaste TR:n då det inte ligger i mitt intresse men är iprincip tillåtet (var iaf) att rida i gulprickog kavaj om du skulle vilja ;) Inte många färgbestämmelser och def inte ang schabrak. Tävlade min förra ponny m marinblått schabrak eftersom hon var skimmel (vit).

Liknande trådar

Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
921
Senast: MissFideli
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 440
Senast: Lyan
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka