Färg och form?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mollymalone
  • Startdatum Startdatum
M

mollymalone

Mitt sto, ljusbrunt sv hbl, är betäckt med en fuxhingst (welsh). Stoet har övervägande mbr anlag på pappas sida, fuxanlag på mammas. Hingsten har brun pappa, fuxmamma men även isabell bakåt på både mammans och pappans sida(flera generationer bakåt). Mitt sto är ett litet och nätt hbl (föräldrar stora hbl), hingsten är c (har c/d anlag bakåt). Ni som kan - vad månde bliva av detta? (Om allt nu går som det ska...) Tacksam för svar och troliga spekulationer. :bow:

En isabell blir det iallafall inte.

Det blir nog en D-ponny fux eler brun

Kände en liknande för några år sedan, han blev en liten stor häst.
Färgen blir troligtvis brun eller fux.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 420
Senast: moonstruck
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·
H
Avel Min stackars älskade, underbara tjej har ju gått och skadat sig och jag vet inte hur länge hon kommer att behöva vara konvalescent...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 028
Senast: Stenmagi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar