Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kanske de... men annat folk kan ju köra in i henne oxå... å då blir de ponnyn som kan klämmas fast.... jävla kul![]()
tror inte att krokodilen mådde dåligt alls av att vara med en människa.... annars så hade den inte stannat kvar hos honom... han fick ju det han behövde... även bada.....
Jag måste faktiskt hålla med trådskaparen. Hästar är hästar. Jag såg inte hela programmet så en fråga. Hade ponnyn tillgång till någon hage samt hade den några hästkamrater?
En sak som ingen annan heller tänkt på. Vad anser alla människor runtomkring och låter man sin häst stå och äta äpplen själv när andra ska plocka och äta äpplen därifrån?
Självaste transporten såg jag aldrig men min synpunkt är att en ponny inte alls är lika smidig som en hund och mycket lättare skulle kunna skada sig själv vid obalans. Jag tror att en väl halmad transport där en liten ponny kan lägga sig är att föredra. Pendeltåget tänker jag inte ens diskutera. Vad händer inte där om en olycka skulle ske samt vad händer med alla allergiska människor. Får dom byta tåg eller?
Nä tack, hästar ska ha stora hagar samt hästkompisar. För övrigt så är det snart lag på att man inte får ha en häst gå själv.
Jag måste faktiskt hålla med trådskaparen. Hästar är hästar. Självaste transporten såg jag aldrig men min synpunkt är att en ponny inte alls är lika smidig som en hund och mycket lättare skulle kunna skada sig själv vid obalans. Jag tror att en väl halmad transport där en liten ponny kan lägga sig är att föredra. Pendeltåget tänker jag inte ens diskutera. Vad händer inte där om en olycka skulle ske samt vad händer med alla allergiska människor. Får dom byta tåg eller?
Nä tack, hästar ska ha stora hagar samt hästkompisar. För övrigt så är det snart lag på att man inte får ha en häst gå själv.
Dels hör inte den diskussionen hemma i denna tråden och det där kan du glömma för det kommer aldrig att hända, lika lite som att alla kommer att skaffa pass till hästarna för att myndigheterna kräver det. Vi är många i detta avlånga land som inte låter myndigheterna bestämma över oss utan använder sunt förnuft istället.För övrigt så är det snart lag på att man inte får ha en häst gå själv.
Dels hör inte den diskussionen hemma i denna tråden och det där kan du glömma för det kommer aldrig att hända, lika lite som att alla kommer att skaffa pass till hästarna för att myndigheterna kräver det. Vi är många i detta avlånga land som inte låter myndigheterna bestämma över oss utan använder sunt förnuft istället.
nämen titta en vettig människa.....
hage hade den och massa kompisar...
tänkte på de du skrev om att ästar inte kommer få gå själva enligt lag snart... hur ska man göra med hingstar som inte kan gå med andra då???
Jo jag tror ärligt att en minishettis väger mer än en Gd eller Berner sennen gör.Har aldrig sett någon utav raserna väga över 110kg.
ja tycker det är helt ok med kläder på hundarna så länge dom inte skäms när man sätter på dom.... yoga var väl lite väl överdrivet... men hunden med "munk frillan" verkade vara en riktigt glad prick som gillade all uppmärksamhet...
krokodilen var nog gammal kan ja tänka mig... han hade ju inte så mycket tänder å så... men han trivdes nog som fick maten serverad rätt i munnen med det finaste köttet.....
ingen här är väl så insatt hur krokodiler funkar så ja tycker vi kan släppa den diskutionen....
angående lille ulf så tycker inte jag att det borde vara laligt att köra runt med honom i en bil... men det är min åsikt.. å du har din...
men vad gällande pendeltåg så ÄR DET INTE LAGLIGT!!!!! han får inte åka med där!
Jag vet tillräckligt om dom för att veta att man inte ska ha krokodiler så eller att dom mår bra av att leva så... Tur att det finns regler mot att ha vilda djur i fångenskap i flera andra länder.
Jo nog har vi olika åsikter fast ändå ganska lika i vissa avseenden... Jag skulle personligen inte ha min häst om han så rymdes i bilen eller på pendeltåget. Därimot här går våra åsikter i sär, bara för att jag inte tycker att det är rätt så tycker jag inte att hon missköter eller vanvårdar henneshäst.. Det finns många hästar där ute som har det mycket sämre som säkert skulle villja ha henne som matte i stället för att stå bort glömda i en hage eller i ett stall.
![]()