Att det gick bra? Jo det läste jag. Jag fattar bara inte varför folk ber om råd men gör exakt tvärtom.Läs inlägget ovan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att det gick bra? Jo det läste jag. Jag fattar bara inte varför folk ber om råd men gör exakt tvärtom.Läs inlägget ovan.
Fast i detta fallet så gjorde ju faktiskt Ts så som många rådde till, att ha en stabil mellanvägg så den lille skyddades från sparkar.Jag älskar då folk ber om råd och tusen personer svarar att ts bör göra på sätt A. Ok, tänker ts, då gör jag på sätt B. Liksom Wtf
Absolut. Förstår. jag ville ha råd på hur man ska bygga om transporten, inte om de skulle lastas ihop.Jätteskönt att det gick bra. Av bilden du visar får man dock en helt annan bild än den du beskrev där stora hästen var aggressiv mot den lilla. Vilket färgade svaren.
Jag bad inte om råd om jah skulle transportera ihop eller inte utan om hur jag skulle bygga om.Att det gick bra? Jo det läste jag. Jag fattar bara inte varför folk ber om råd men gör exakt tvärtom.