Får man ha

W

Whiskey

en kandarstång med böjda skänklar? (när man tävlar i kandarklasser) TR visar ju enbart raka skänklar, men o andra sidan så står det ju att det är typbett. Mundelen är ju inte olik. Som detta bettet
Min häst gillar det bettet väldigt mycket då det är välbalanserat o ligger stilla, dessutom kan han inte få tag i skänklarna med munnen...

Sv: Får man ha

Nej, tyvärr inte...

Du får bara ha de som är på bild i TR vilket är ett vanligt stångbett med eller utan rörliga skänklar. Ett rakt, dvs utan tungfrihet, stångbett får du också ha men inga andra varianter.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 737
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: tessan.g
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 803
Senast: MML
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 889
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V