Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
finns det någon "forskning" lr liknade som antyder att IR hästar mår sämre på somrarna?
*KL*
OW trodde på sockret han med, och berättade om en annan fångponny han haft, som tappat 50 kg på 3 veckor när de började blöta höet. Dvs ingen annan ändring, bara fått ner sockermängden genom att blöta höet. Han tilla dock att fettminskningsprocessen kan ha startat, och sen fått en kickstartskjuts (mina ord) av bytet och den minskade sockerhalten.
Han tyckte det var värt ta provet ändå, att ha som referens om fången akutiseras och/eller han går upp i vikt igen.
Ännu mer intressant är nästan att se om pulsen nu försvinner helt (fångpulsen alltså) och han nu även kommer att bli märkbart bättre.
Egentligen hade det varit intressant att veta om det bara är mkt socker i höet eller om det också innehåller mkt fruktan.
det spelar ingen större roll just nu, bara en av mina funderingar
Jag antar också att han är IR det var inte så jag menade igår.
Egentligen är det kanske intressant att veta om insulinet har gått ner till normal nivå redan. Jag menar om det är normala nivåer som krävs?
Var det denna vecka eller nästa som det ska tas?
Ännu mer intressant är nästan att se om pulsen nu försvinner helt (fångpulsen alltså) och han nu även kommer att bli märkbart bättre.
Egentligen hade det varit intressant att veta om det bara är mkt socker i höet eller om det också innehåller mkt fruktan.
det spelar ingen större roll just nu, bara en av mina funderingar
Nästa fredag, provet alltså.
Är det bara det ena som analyseras, ang socker/fruktan alltså?
Mailat och frågat nu, får vi se vad de svarar =)
Tack för svar!
Problemet är att strax innan fången hade jag planer på att jag skulle höja hans värde i försäkringen och försöka få bort en reservation han hade på bakbenshälta, som han hade fått enbart pga en galla som ingen ansåg vara ett problem. Men det kan jag väl glömma nu eller? Det går väl inte att höja värdet på en häst som har haft fång? Eller vad tror ni?