Ja jag är supernöjdMen verkligen! Så njutbart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag är supernöjdMen verkligen! Så njutbart.
Kul! Det som sågs i TV såg finfint ut!
Dom såg superfina ut i terrängen!
Har fortfarande inte hört kommentatorerna säga något om Niklas uteslutning, har någon annan hört något?
Stamkuriosa, Julia Krajewskis Amande de B'Neville har Lancier 987 till farfarsfar.
Han pratade om flaggor och film iaf så skulle tro att han blev utesluten av det.Pratade dom inte om det i samband med hans intervju?
Det tråkiga är att det var lite fel. Gauguin de Lully var Chagall - Gaspari - Drabant. Tittar man på pappans stam var hans mormor också svensk, så det är dubbelt av både Gaspari och Drabant på fädernet. https://sporthorse-data.com/pedigree/greco-de-lully-ch?mode=dJag får riktigt glädjerysningar och ler lyckligt av sådana härliga utläggningar som om Gauguin de Lully och Jaguar Mail och Bertil Frost. Visar hur svältfödd man är på spännande historiska fördjupningar i de "vanliga" hopp- och dressyrsändningarna.
Inte rakt ut, bara diskussioner om flaggor och film.Pratade dom inte om det i samband med hans intervju?
Både i svår hoppning och msv fälttävlan dessutom!Bertil Frost tävlade Joysticks mormors mormors far Åskmolnet
Jag vetBåde i svår hoppning och msv fälttävlan dessutom!
Åh kul!Jag vet
(la ut ett inlägg om det på Gamla SWB-stammar igår)
Jag tycker att det är jättekul!@Görel Roligt med Grafenstolz-närvaron (ja jag ligger efter )
Ja superintressant! Visst var det någon mer i startfältet med Grafenstolz-stam?Jag tycker att det är jättekul!
Såg honom på hingstvisning på Lövsta för flera år sen, och kände mig lite starstrucked när han kom in
Har också delat stall med ett par avkommor.
Såg också Jaguar Mail flera gånger, liksom Cardento, och det är roligt att se avkommor till hingstar som man själv sett i verkligheten.
Danska Shjabrina och kanadensiska Candy King.Ja superintressant! Visst var det någon mer i startfältet med Grafenstolz-stam?
https://results.hippodata.de/2022/2173/docs/prato_010_slgel_abst.fr3.pdfNågon som har en länk till en startlista? (Så jag slipper googla )