Det symboliserar om ryttaren startar individuellt eller som del av ett lag. Tycker det är underbart att du frågar!En till "dum" fråga, det finns hjälmar(?) på listorna, max 5 st ser det ut som? Vad står de för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det symboliserar om ryttaren startar individuellt eller som del av ett lag. Tycker det är underbart att du frågar!En till "dum" fråga, det finns hjälmar(?) på listorna, max 5 st ser det ut som? Vad står de för?
Ah! Smart!Det symboliserar om ryttaren startar individuellt eller som del av ett lag. Tycker det är underbart att du frågar!
Brukar dock bara vara halva bilden då om tävlingen pågår som vanligt så man inte missar ritterna.De visar intervjuer ibland ändå. Terrängen håller ju på så länge, så det blir lite mer fragmentariskt.
Hela stammen https://sporthorse-data.com/pedigree/el-mundo-2@Görel Råkar du ha koll på denna El Mundo? Försökte Horsetelexa men det var så många.
Edit: Glömde att jag kunde kolla i startlistan.
Inte så bra med en häst som flyter i vattenhindren dockVill bara förtydliga att när Michael Jung säger att han försökte låta sin häst "sink" så menar han tänka, inte sjunka
Nja, beror väl på produktionen. Tycker det sker i helbild ibland, även vid andra tävlingar/discipliner (har nämligen stört mig på det). T.ex. tror jag SVT visade intervju med svenska ryttare under tiden som ryttare från andra länder red under dressyren senast.Brukar dock bara vara halva bilden då om tävlingen pågår som vanligt så man inte missar ritterna.
Nej, eller sjunker för den delen!Inte så bra med en häst som flyter i vattenhindren dock
Nu i terrängen har jag enbart sett intervjuer i halvbild och så tycker jag det brukar vara.Nja, beror väl på produktionen. Tycker det sker i helbild ibland, även vid andra tävlingar/discipliner (har nämligen stört mig på det). T.ex. tror jag SVT visade intervju med svenska ryttare under tiden som ryttare från andra länder rid under dressyren senast.
Ja, obehagligt långt stopp...Nu blir man ju väldigt orolig över att det hänt något väldigt allvarligt med häst eller ryttare.
Verkar som det ska starta strax igen iaf.Ja, obehagligt långt stopp...
Börjar känna likadant.Nu blir man ju väldigt orolig över att det hänt något väldigt allvarligt med häst eller ryttare.
Tack snälla! Har mycket gemensamt med andra hästar jag fastnat för.
Jag håller inte med dig om att det nödvändigtvis brukar vara så, men vi har olika uppfattningarNu i terrängen har jag enbart sett intervjuer i halvbild och så tycker jag det brukar vara.