Vad synd, tyckte jag läste ngn artikeln i somras om att hon var taggad och hade flera alternativ.
Det var nog att hon har många fina hästar på väg upp kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad synd, tyckte jag läste ngn artikeln i somras om att hon var taggad och hade flera alternativ.
Samma här, jag såg precis färdigt och har fortfarande skyhög puls efter vändningen där på slutet! Trodde verkligen inte att han skulle peta sista!Jag har just sett klart, fick saker inplanerade under gårdagen så har inte öppnat något som kunnat avslöja resultatet innan jag såg det själv.
Så mycket fina ritter under helgen! Hade verkligen unnat Jung att få det där guldet men han vinner ju så ofta ändå superkul för Ingham!
Samma här! Insåg också hur ofta jag slentrianöppnar Instagram…Samma här, jag såg precis färdigt och har fortfarande skyhög puls efter vändningen där på slutet! Trodde verkligen inte att han skulle peta sista!
Ändå nöjd med att ha lyckats undvika spoilers hela dagen
Kör clip my horse samma sändning, eller kommenterar de samma som går på svt?
Det är ju delvis för att typ ingen GJ i världen vågar ge honom och vissa andra toppnamn en varning..Hoppas bara att Oliver Townend rider lite lugnt sen. Han är väl världsetta (?) men tycker inte han förvaltar det privilegiet & ansvaret så väl alltid, pressar sina hästar på ett oschysst sätt emellanåt.