Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte dumt alls. Så är det, och terrängen är jätteförvirrande att kolla påKanske en dum fråga men är det flera hästar inne på banan samtidigt? De visade en häst men sedan en annan på en annan del av banan så jag blev undrande. Eller är det kanske repriser från tidigare ritter?
Kanske en dum fråga men är det flera hästar inne på banan samtidigt? De visade en häst men sedan en annan på en annan del av banan så jag blev undrande. Eller är det kanske repriser från tidigare ritter?
Åh? Är det flera hästar inne på banan alltså. Logiskt då det skulle ta längre tid annars, men då förstår jag varför det kan bli förvirrandeNej, inte dumt alls. Så är det, och terrängen är jätteförvirrande att kolla på
Låter spännande med nattritter Lite för spännande kanske.3st typ på banan samtidigt. Annars hade vi fått sitta här till midnatt
Åh? Är det flera hästar inne på banan alltså. Logiskt då det skulle ta längre tid annars, men då förstår jag varför det kan bli förvirrande
Är det t.o.m tre hästar inne på banan samtidigt??
Edit: Såg @fio s svar nu, förståeligt
Men tänker också att om det skulle ske någon olycka så skulle det kunna drabba två andra ryttare efter dem om de har otur, hur gör man då? Omritt låter lite orättvist om hästarna är trötta.
Om det sker en olycka så pausar man de ekipage som hunnit starta, så de får hänga på banan en stund tills t.ex. hindret är uppbyggt igen och sjukvårdare gjort sitt. Kan vara fördel, kan vara nackdel.Åh? Är det flera hästar inne på banan alltså. Logiskt då det skulle ta längre tid annars, men då förstår jag varför det kan bli förvirrande
Är det t.o.m tre hästar inne på banan samtidigt??
Edit: Såg @fio s svar nu, förståeligt
Men tänker också att om det skulle ske någon olycka så skulle det kunna drabba två andra ryttare efter dem om de har otur, hur gör man då? Omritt låter lite orättvist om hästarna är trötta.
Paus pga fallÄsch, det finns ju gott om hästar att visa på teven nu, skippa intervjuerna eller ha dem i ett litet hörn jag vill se tävlingen inte intervjuerna!
Åh! Jag hör inte vad de säger så jag förstod inte vad som pågick, men då förstår jag varför de visar intervjuer istället! Tack för infonRyttarna blir stoppade.. som nu
De visar intervjuer ibland ändå. Terrängen håller ju på så länge, så det blir lite mer fragmentariskt.Åh! Jag hör inte vad de säger så jag förstod inte vad som pågick, men då förstår jag varför de visar intervjuer istället! Tack för infon